مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 23. بهمن 1394 - 21:19   |   کد مطلب: 16988
امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه وحدت، پرچم ایران را در عرصه‌های جهانی به اهتزاز درمی‌آورد، گفت: وحدت مردم ایران مانع تحقق ترفندها و توطئه‌های دشمنان شده است.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محمد جوادی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه همدان با تأکید بر لزوم توجه به وحدت در جامعه اظهار کرد: باید با وحدت، همدلی و همزبانی در جامعه در پیشرفت کشور گام برداریم و از انشقاق و تفرقه دوری کنیم.

وی با بیان اینکه نباید کوچک‌ترین اختلافی در بین مردم و مسئولان باشد، گفت: در ایام حساس پیش رو به ویژه ایام انتخابات نباید در جامعه تفرقه وجود داشته باشد.

امام جمعه موقت همدان دوری از اختلاف را یکی از مصادیق تقوا در جامعه دانست و ادامه داد: وحدت باید در تمام ابعاد زندگی مردم و مسئولان جاری و ساری باشد.

وی با تأکید بر لزوم تبعیت از امر خدا و اهل بیت(ع) برای دوری از تفرقه تصریح کرد: اختلاف در جامعه راه را برای نفوذ دشمن باز می‌کند، پس باید مراقب بود.

جوادی با بیان اینکه دشمن با نفوذ در جامعه، به دنبال سست کردن پایه‎های نظام است، اظهار کرد: دشمن می‌خواهد ما را به جان هم بیاندازد و خود در گوشه‌ای، وضعیت را به نظاره بنشیند تا در وقت مقتضی به اهداف خود دست یابد.

وی با بیان اینکه تفرقه، قدرت و عظمت کشور را تحت شعاع قرار می‌دهد، از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کرد و گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی این روز، حیرت جهانیان را موجب شد.

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه وحدت، پرچم ایران را در عرصه‌های جهانی به اهتزاز درمی‌آورد، گفت: مردم ایران با یکدلی و وحدت، شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را به دنیا مخابره کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه وحدت مردم ایران مانع از تحقق ترفندهای دشمنان شده است، گفت: حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی، پیام وحدت و ولایتمداری ملت ایران را به جهان می‎رساند.

جوادی بر لزوم انتخاب افراد اصلح برای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی تأکید کرد و گفت: باید بهترین‌ها، فعال‌ترین‌ها، مدبرترین‎ها، خدمتگزارترین‌ها و دلسوزترین‌ها را برای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی انتخاب کنیم.

وی با تأکید بر اینکه باید برای رضای خدا در انتخابات شرکت کرده و برای اقتدار ایران اسلامی تلاش کنیم، خواستار توجه به این امر شد.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار