مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 19. خرداد 1396 - 13:43   |   کد مطلب: 21047
در طول هفت سال تکفیری ها و دشمنان نظام یکی پس از دیگری به دنبال ایجاد نا امنی و آشوب بودند و می خواستند در موارد زیادی کشور را نا امن نشان دهند که به لطف خدا و با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) این توطئه ها خنثی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه همدان ضمن تبریک ایام ولادت امام حسن (ع) گفت: ماه رمضان ماه رحمت خداوند است که انسان می تواند با امساک و خودداری خود را به خداوند نزدیک کند.

وی پیرامون اتفاقات اخبر افزود: جمهوری اسلامی به عنوان یک ابر قدرت در جهان می درخشد، سبز پوشان ما در منطقه بسیار موثر هستند ، امروز می بینیم که در عراق که در معرض سقوط بود با تدبیر مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی داعش زمین گیر شد؛ در سوریه توانستیم با تدبیرات لازم با داعش مقابله کنیم ؛ در یمن ، لبنان و بحرین هم توانستیم موفقیت های زیادی کسب کنیم ، از هفت سال پیش که تکفری ها در منطقه آمدند ما به مقابله با آنها پرداختیم و توانستیم آنها را به خاک ذلت بکشانیم که نتوانستند کاری را پیش ببرند.

 

خجسته افزود : ترامپ کسی ست که هیچ چیز نمی فهمد به عربستان می آید و توطئه می کند و جنگ ایران و اعراب را ایجاد کنند که این توطئه  دامن گیر خودشان می شود .

وی ادامه داد: تکفیری ها با تمام توان به مجلس آمدند و ورود کردند ، تعدادی از همکاران ما مجروح شدند و تعدادی هم شهید شدند و با برخورد نیرو های مخلص به درک واصل شدند که مقام معظم رهبری به درستی این اتفاق را ترقه بازی خواند .

امیر خجسته گفت: در طول هفت سال تکفیری ها و دشمنان نظام یکی پس از دیگری به دنبال ایجاد نا امنی و آشوب بودند و می خواستند در موارد زیادی کشور را نا امن نشان دهند  که به لطف خدا و با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) این توطئه ها خنثی شد. امروز ما در امن ترین شرایط به سر می بریم ، کشور ما امن ترین کشور جهان است ، نیرو های مخلص در جامعه مشغول ایجاد امنیت هستند و این ترقه بازی ها نمیتواند در اراده ی ملت تغییر ایجاد کند.

 

نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: مجمع نمایندگان استان با اتحاد ، وحدت و همدلی پیش می روند ، و به دور از هیچگونه اختلاف پیگیر مطالبات مردم شریف استان هستند . ما با توجه به وظیفه ی خود آنچه که نیاز بود را قانون کردیم و به دولت ابلاغ کردیم و دولت باید با توجه به برنامه ی توسعه پاسخگوی مطالبات مردم باشد.

وی گفت: مسئولین باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند؛  این موارد مطالبه ی مردم است ، بحث اشتغال ، معیشت و ازدواج جوانان چه می شود ؟ در استان ماجرای راه آهن و این  پرواز های بین المللی و داخلی چه شده ؟ ما با جلسات مداوم و پیگیری های فراوان بدنبال مطالبات مردم هستیم و در این مدت با پیگیری مجمع نمایندگان به نتیجه ی خوبی رسیدیم  ، گذر غربی و شرقی با 30 ملیار تومان اعتبار در حال پیگیری ست ، ریل گذاری قطار با پیگیری نمایندگان شما مردم به نتیجه ی خوبی رسید و ریل گذاری به همدان رسید و وزیر محترم قول داده است تا دو ماه دیگر ریل گذاری تمام شود و آماده ی بهره برداری شود. قطار ملایر همدان هم مصوب شده که به لطف خدا قطار با پیگیری های مستمر به نتیجه خواهد رسید. به محض اینکه قطار و فرودگاه بهره برداری شود ، سرمایه گذاران داخلی و خارجی حضور پیدا خواهند کرد و استان به پیشرفت خواهد رسید و اعلام کردیم هرکس جلوی سرمایه گذار را بگیرد دستش را قطع می کنیم.

 

هرکس یک شغل ایجاد کند قهرمان ملی ست

خجسته گفت: نمایندگان اگر آلوده نباشند باید محکم در مقابل فساد بایستند ، اگر روزی ما سکوت کردیم بدانید آلوده ایم ، از دستگاه های نظارتی و قوه ی قضاییه می خواهیم قدرت مندانه ورود پیدا کنند و حکم خدا را اجرا کنند. مردم شغل می خواهند ، جوانان سرمایه ی مملکت هستند ، هر پروژه که تعطیل می شود ما پیگیرش هستیم و نمی گذاریم مردم در تنگنا باشند. مردم از این گرانی ها ناراضی اند ؛ دستگاه های نظارتی چرا پیگیر نیستند؟ من حرف مردم را می زنم ، ما نمایندگان شما مردم باید با تمام توان در مقابل مفاسد بایستیم و این مطالبه ی مردم است که دست مفاسد اقتصادی از جیب مردم کوتاه شود و اقتصاد مقاومتی اجرا شود.

 

وحدت؛راه مقابله با استکبار

وی بیان کرد: تنها راه مقابله با استکبار وحدت است ، مردم متحدانه در کنار رهبر معظم انقلاب می توانند با استکبار مقابله کنند ، هرکس با هر جناحی فرقی ندارد برای مقابله با دشمنان فقط می توانیم با وحدت و اصلاح بین خودمان با تمام دشمنان مقابله کنیم. کسی بخواهد از این وحدت عبور کند و دو قطبی ایجاد کند ما برخورد می کنیم  . نماینده ی ولی فقیه در استان محور وحدت است که به حمدلله در استان از وجود آیت الله محمدی بهره می بریم که ایشان برای استان ما نعمت است.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار