مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 25. بهمن 1394 - 1:28   |   کد مطلب: 17011
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان حواشی جشن انقلاب دانشگاه علوم پزشکی را محکوم کرد.

امیر موسیوند در گفتگو با صدای دانشجو گفت: ما در داخل کشور دو رویکرد و نگاه نسبت به مسائل را میبینیم، یکی دیدگاه رهبری است که از متن اسلام و انقلاب گرفته شده است و یکی هم دیدگاه انقلابیونی است که در ابتدای انقلاب بودند و از انقلاب خسته شدند، اینها دنبال یک نگاه دیگری هستند، جدای از بحث انقلاب و اسلام و مباحث اصلی آن.

موسیوند گفت: ما شاهد بودیم رهبری در ماجرای دستگیری متجاوزین آمریکایی از فرمانده نیروی دریایی سپاه تقدیر کردند و نشان فتح دادند و این کار را کار خدا دانستند.

از طرف دیگران گروهی با مطرح کردن اسلام رحمانی و مذاکره و تعامل با جهان مسائلی مثل برجام را کار خدا می دانند. این نوع نگاه ها در مسائل فرهنگی هم وجود دارد.

وی گفت: دولت با عملکرد و رویکردهایی که داشته دارای پایگاه اجتماعی ضعیفی است و سعی دارد با یک سری کارها و عوام فریبی ها جریان خاکستری جامعه را به خودش جذب بکند؛ که به نظر من این کار بزرگترین خیانت به مردم و جوانان هست.

این فعال دانشجویی گفت: شنیده ایم که مسئولین دانشگاه علوم پزشکی همدان، حواشی برنامه جشن انقلاب را طبیعی خواندند در صورتی که احکام اسلامی ما در این گونه مسائل بسیار روشن است و اصلا موضوع پیچیده ای نیست. در دین ما حکم رقص و موسیقی کاملا مشخص است.

موسیوند افزود: دوحالت وجود دارد یا این مسئولین از احکام اسلام اطلاع ندارند که این موضوع خیلی بد است و نشان میدهد که ایشان صلاحیت تصدی چنین مسئولیتی را ندارند. دومش این است که میدانند نظر اسلام در این موضوعات به چه کیفیتی است ولی قصد دارند از احساسات جوانان و تمایلات آنها سوء استفاده بکنند.

وی اعلام کرد: ما صریحا به آنها هشدار می دهیم که همدان نشان داده است که دارای مردمی متدین می باشد و از گذشته نیز به این ویژگی شهره بوده و در مورد این گونه مسائل هیچوقت سکوت نکرده اند. همچنین جریان دانشجویی نیز که پیشتاز جریانات مردمی می باشد سکوت نخواهد کرد.

وی در انتها مطرح کرد: مسئولین متوجه باشند اگر در این قضیه موضع گیری صریح نشان ندهند و پیگیری نکنند باید منتظر عواقب بعدی باشند.
انتها پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار