مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 25. بهمن 1394 - 7:18   |   کد مطلب: 17012
بدون محکومیت مسببین حواشی جشن انقلاب دانشگاه اعلام شد
تنش ها و حاشیه های به وجود آمده در جريان جشن اخير را محكوم مي كنیم
تشکل استاد شهریار و سه مجموعه دانشجویی دیگر در بیانیه ای هدف از برگزاری جشن انقلاب را شاد کردن دانشجویان معرفی کردند.

به گزارش صدای دانشجو، چهار مجموعه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان با صدور بیانیه ای نسبت به حواشی جشن انقلاب دانشگاه اعلام موضع کردند. متن بیانیه به شرح زیر است.
 

بسم الله الرحمن الرحیم
جشن بزرگ دهه فجر که 19 بهمن توسط تشکل استاد شهریار برگزار شد، از آن دست جشن هایی بود که به منظور بزرگداشت پیروزی تاریخی انقلاب اسلامی و ایجاد نشاط در دانشجویان برگزار شد و همه میهمانان حاضر در جشن ، شادمان از جشن بیرون رفتند، اگرچه اتفاقاتی افتاد که به معنای واقعی کلمه اتفاقی و غیر قابل پیش بینی و در حد چند ثانیه بود. افرادی با نادیده گرفتن تمام نقاط قوت این برنامه که در طول دو ساعت و نیم اتفاق افتاد، از جمله دعوت و استماع سخنان استاد دانشگاه و همسر شهید بزرگوار، دعوت از یکی از اعضای محترم هیات علمی و رزمنده دفاع مقدس، پخش کلیپ هایی از دوران انقلاب، قرائت شعر در مدح مولای متقیان و .... با بزرگ نمایی چند ثانیه حرکت غیرقابل پذیرش و نسنجیده یک دانشجو و دامن زدن به مسائل حاشیه ای سعی در زیر سوال بردن تلاش های خالصانه مسئولان، تشکل ها و متولیان فرهنگی داشتند. حالا هر روز در خبرگزاری ها و کانال ها و گروه های مجازی می بینیم که عده ای اقدام به پخش کلیپ های چند ثانیه ای از این مراسم کرده اند و سعی در فریب اذهان عمومی دارند.هدف این جشن چیزی نبود جز شاد کردن دانشجویان و چه روزی بهتر از ایام الله دهه فجر که شادی هایمان چند برابر شود. .از بین نزدیک به 1000 نفر دانشجو،10نفر برای مسابقه لب خوانی انتخاب می شوند و از بین این 10 نفر، یک نفر دست به انجام این حرکت نسنجيده می زند که شایسته شاْن دانشجو و دانشگاه نبودکه البته بلافاصله بعد از 25-20 ثانیه توسط مسئولین تشکل شهریار که مسئول برگزاری جشن بودند، برنامه این فرد متوقف شد؛ در حالي كه براي اجراي ساير شركت كنندگان 1 دقيقه زمان در نظر گرفته شده بود.
بدینوسیله ضمن تشکر از مسئولین و متولیان فرهنگی دانشگاه که نسبت به بسط فضای فرهنگی دانشگاه جهت گسترش فعالیت های دانشجویی اهتمام نموده اند، تنش ها و حاشیه های به وجود آمده در جريان جشن اخير را محكوم مي كنیم.به اطلاع كساني هم كه اقدام به نشر اکاذیب در خبرگزاري ها تحت عنوان كانون تازه تاسيس استاد شهريار كرده اند، مي رسانيم كه تشکل استاد شهریار کانون تازه تاسیس نیست، یک تشکل است که در سال 1376 تاسیس شده است.مويد اين گفته اساس نامه تشكل استاد شهريار است.اين تشكل تا به امروز خدمات و فعالیت های چشم گیر و بدیعی ارائه نموده و نقش مهمی در بسط فرهنگ اسلامی ایرانی در دانشگاه ایفا كرده است.
»أَلْمُسْتَتِرُ بِالْحَسَنَةِ یَعْدِلُ سَبْعینَ حَسَنَةً، وَ الْمُذیعُ بِالسَّیِّئَةِ مَخْذُولٌ، وَالْمُسْتَتِرُ بِالسَّیِّئَةِ مَغْفُورٌ لَهُ «پنهان کننده کار نیک [پاداشش] برابر هفتاد حسنه است، و آشکارکننده کار بد سرافکنده است، و پنهان کننده کار بد آمرزیده است.
تشکل استاد شهریار-کانون امید-انجمن اسلامی دانشجویان ترقی خواه-هسته دانشجویی ایدز

انتها پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار