مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 26. بهمن 1394 - 10:35   |   کد مطلب: 17022
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت: برجام ۱ و برجام ۲ و حتی تا برجام صد هم بخواهند برنامه ریزی کنند نسخه اصلی و حیاتی همان است که مورد توجه رهبر معظم انقلاب بوده که همان توجه به درون و اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از خبرگزاری دانشجو، محمد نوری عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور، با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور مبنی بر اجرایی شدن برجام دو در کشور گفت: ما باید راه علاج را در منویات رهبر پیدا کنیم ایشان در ابتدای مذاکرات عنوان کردند که بنده به این مذاکرات خوش بین نیستم.

 

وی تصریح کرد: رفتاری که استکبار جهانی با دیگر کشور‌ها نشان داده نتیجه آن این است که آمریکایی‌ها بر سر قول و قرار‌هایشان نبودند چرا که آن‌ها بر صراطی حرکت می‌کنند که هدفشان از بین جریان‌های انقلابی و مردمی است.

 

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه اظهارات روحانی جنبه تبلیغاتی و شوک به پیکر بی‌جان اصلاحات دارد اظهار داشت: حالا افرادی که در انتخابات حضور دارند گزینه‌های قوی نبوده و با وعده وعیدهای مختلف مردم را به سمت این جریان کشیده و سبد رای خود را پر کنند.

 

وی افزود: متاسفانه ما پس از برجام یک شاهد هیچ امر ملموسی در بحث اقتصاد نبودیم و وعده و عید‌ها داده شد اما اتفاقات چندانی ظهور نکرد. کار‌شناسان اقتصادی معتقد بودند که اگر آمریکایی‌ها به وعده‌های خود عمل کنند دردی از اقتصاد ما درمان نخواهد شد.

 

نوری با بیان اینکه نسخه درمان اقتصاد کشورمان اقتصاد مقاومتی است اضافه کرد: برجام ۱ و برجام ۲ و حتی تا برجام صد هم بخواهند برنامه ریزی کنند نسخه اصلی و حیاتی‌‌ همان است که مورد توجه رهبر معظم انقلاب بوده که‌‌ همان توجه به درون و اقتصاد مقاومتی است.

 

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در پایان خاطر نشان کرد: در داخل کشور انقدر توان داخلی داریم که محتاج دیگران نباشیم و دست گدایی به سمت دیگران دراز نکنیم در دوران پسابرجام با توجه به اینکه ارتباطات در بحث سیاست خارجی با غرب بیشتر شد ولی تغییری را در دیپلماسی شاهد نبودیم و چهره ایران توسط رسانه‌های غربی و گا‌ها سناتور‌ها به تمسخر گرفته شد و دستگاه دیپلماسی کشورمان کوچک‌ترین اظهارنظری عنوان نشد این امر هم نتیجه برخورد انفعالی دولت یازدهم می‌باشد.

انتها پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار