مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 27. بهمن 1394 - 11:12   |   کد مطلب: 17035
سخنگوی مجمع تشکل های دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا همدان برنامه تشکل های دانشجویی این دانشگاه را تشریح کرد.

سجاد لطفی در گفتگو با صدای دانشجو گفت: جامعه دانشگاهی و تشکل های دانشجویی باید ایجاد کننده جریان از درون دانشگاه باشند و آن را به جامعه منتقل کنند.

لطفی گفت: معیار دهی و معرفی ویژگی فرد اصلح وظیفه جامعه دانشگاهی است. تشکل های دانشجویی باید در برهه های مختلف به خصوص انتخابات ها که از اساسی ترین نمود های تجلی جمهوریت نظام است انجام وظیفه بکنند.

وی گفت: ما سعی داریم در ایام انتخابات در فضایی به دور از هیاهو بر اساس معیارهای رهبری در راستای ایجاد زمینه حضور حداکثری و انتخاب اصلح برنامه هایی برگزار نماییم و سوال هایی از کاندیدا بپرسیم تا دانشجویان بتوانند با ذهنی روشن به انتخاب خود برسند.

سخنگوی مجمع تشکل ها گفت: طبق جلسه ای که سه تشکل بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی و انجمن اسلامی دانشگاه بوعلی با هم داشتند تصمیم گرفته شده است که برنامه های انتخاباتی به صورت مشترک و با همکاری هر سه مجموعه انجام بشود.

لطفی افزود: بنا داریم سه تریبون آزاد با موضوع انتخابات برگزار کنیم که فعلا یک تریبون در تاریخ 25ام با موضوع "خبرگان و شورای نگهبان" برگزار شده است. تریبون های بعدی 27 ام بهمن با موضوع "ویژگی های نماینده خوب" و 4ام اسفند با موضوع "چرا رای میدهیم" برگزار خواهد شد.

وی گفت: امروز ساعت 14 در سالن شهید چمران دانشکده علوم پایه برنامه سخنرانی هر چهار کاندید مجلس خبرگان را خواهیم داشت.

لطفی ادامه داد: ان شاء الله 2 ام و 3ام اسفند ماه هم در دو برنامه 3 نفره از 6 تن از کاندیدای مجلس شورای اسلامی حوزه همدان و فامنین دعوت خواهیم کرد که در جلسه پرسش و پاسخ با حضور دانشجویان شرکت بکنند.

وی در خصوص ترکیب این جلسات گفت: فردا جلسه قرعه کشی با حضور نماینده کاندیدای مدعو برگزار خواهد شد.

لطفی اشاره کرد: نحوه انتخاب این شش کاندید بر اساس نظرسنجی نهادهای معتبر مانند صدا و سیما می باشد.

انتها پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار