مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 29. بهمن 1394 - 23:01   |   کد مطلب: 17058
مراسم چهلم شیخ نمر با حضور جمعی از زنان و طلاب انقلابی و خانواده شهدای مدافع حرم به همت خیزش مردمی "من یک زن انقلابی ام" در مدرسه علمیه الغدیر تهران برگزار شد.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از فارس، مراسم چهلم شیخ نمر با حضور جمعی از زنان و طلاب انقلابی و خانواده شهدای مدافع حرم به همت خیزش مردمی "من یک زن انقلابی ام" در مدرسه علمیه الغدیر تهران برگزار شد.

در این مراسم خانم مصلحی از اساتید حوزه و دانشگاه با طرح این سوال که چه مقدماتی ایجاد شد که رژیم عربستان سعودی تصمیم به اعدام شیخ نمر بگیرد سخنان خود را آغاز کرد و گفت: این رژیم بسیار عمل گراست و برای انجام یک حرکت منافع خود را بررسی می کند و اگر تشخیص داد که سود دارد انجام می‌دهد. در انجام این جنایت حکام آل سعود ریسک کردند ولی آنها دیدند که بعد از قضایای تعرض به نوجوانان و فاجعه منا کمترین بازخورد منفی نگرفتند و خیالشان راحت شد. امریکا و رژیم سعودی یقین پیدا کرده اند که در سیاست خارجی جمهوری اسلامی دیگر آن مشی انقلابی وجود ندارد. دیپلماسی فعلی ما با دیپلماسی زمان بازرگان و ابراهیم یزدی یکی است و آن دیپلماسی مدارا با شیطان بزرگ است.

این استاد حوزه و دانشگاه با طرح این سوال که وظیفه ما چیست به سخنان خود ادامه داد و بیان داشت: در تاریخ ما قضایای این چنینی وجود دارد، آیا شما باورتان می شود که طناب دار شیخ فضل الله نوری توسط شخصی ارمنی کشیده می شود و سفیر مختار انگلیس بر سر جنازه ایشان آب دهان می اندازد و با کفش پایش را روی صورت ایشان فشار می دهد همه جلوی چشم مردم، همان مردمی که انقلاب کردند.

وی افزود: نواب صفوی زمان آیت الله بروجردی اعدام شد آب از آب تکان نخورد. مصلحی با هشدار نسبت به این طرز فکر که ما انقلاب کردیم و دیگر باید منتظر امام زمان باشیم ایشان خودش می آید و همه چیز را درست می کند ادامه دادند امام فرمودند که ما این انقلاب را به دست حضرت حجت خواهیم سپرد اما امام در جای دیگری هم فرمودند مراقب باشید انقلاب به دست نااهلان نیفتد. ایت الله حسن زاده آملی فرمودند: گوشتان به دهان رهبر باشد. چون ایشان گوششان به دهان حجت‌بن‌الحسن (عج) است.
در ادامه این مراسم مادر شهید سید محمد حسین میردوستی از شهدای مدافع حرم به بیان خاطراتی از این شهید پرداخت و بخشی از وصیت نامه این شهید را که تاسوعای امسال در سوریه به فیض شهادت نایل آمد قرایت کرد.

این مادر شهید با بیان اینکه در حال حاضر جبهه ما در سوریه است ادامه داد پدر محمد حسین هم در سوریه جز مدافعان حرم است و اگر لازم باشد من خودم هم حاضرم بروم و بجنگم نه برای انتقام که برای اسلام.
محمد حسین می گفت اگر من شهید شوم فقط پسرم یتیم می شود ولی نرفتن من باعث می شود بچه شیعه های زیادی کشته بشوند یا پدر و مادران خود را از دست بدهند و آواره بشوند. شهید میردوستی در وصیت نامه اش نوشت پدرم ممنونم که به من یاد دادی پشتیبان ولایت فقیه باشم و به تنها پسرش هم سفارش کرد فرزندم از تو می خواهم پشتیبان ولایت فقیه باشید.
انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار