مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 29. بهمن 1394 - 23:41   |   کد مطلب: 17066
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشور گفت: نگران وادادگان به آمریکا در انتخابات هستیم.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از فارس، سردار محمد باقرزاده در یادواره شهدای گروه ابوذر و شهدای گردان‌های 152 و  159 و یادواره شهدای مدافع حرم که در مصلای امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند برگزار شد، اظهار کرد: کسانی امروز سپاه پاسداران را به ایجاد دامن‌هراسی در منطقه محکوم می‌کنند و به این نهاد انقلابی تهمت ناجوانمردانه‌ می‌زنند.

وی گفت: با دستگیری تفنگداران آمریکایی در منطقه خلیج فارس توسط سپاه پاسداران تودهنی محکمی به آمریکایی‌ها زده شد.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشور تصریح کرد: این روزها افرادی با روحیه منفعلانه به سپاه پاسداران هجمه کرده‌اند که چرا در برخورد با تفنگداران آمریکایی به شیوه داعشی اقدام کرده‌اند، آنها تهمت ناجوانمردانه‌ای را به سپاه پاسداران وارد می‌کنند.

وی تأکید کرد: وظیفه ماست که اگر دشمن در خاک ما نفوذ کند و نخستین تهاجم دشمن را با واکنش سریع پاسخ دهیم، چراکه صحنه رزم صحنه دیپلماتیک نیست.

سردار باقرزاده بیان داشت: یک رزمنده و یک مدافع وطن باید در اولین حرکت دشمن را سرکوب کند، دستگاه دیپلماسی هم باید به وظیفه خودش عمل کند، دستگاه نظامی نمی‌تواند تحت تأثیر دستگاه دیپلماسی عمل کند.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف شهدا پشتیبانی از ولایت فقیه است، بیان کرد: منافقین و تروریست‌ها در اوایل انقلاب به دنبال کنار گذاشتن امام راحل بودند و همه اینها تجربه است و ما باید از این تجربه‌ها استفاده کنیم.

سردار باقرزاده ادامه داد: آنچه را که عده‌ای در حال حاضر در عرصه سیاسی کشور ناآگاهانه بیان می‌کنند آب در آسیاب دشمن ریختن است و همه ما وظیفه داریم نگذاریم هیچ‌کدام از بیانات مقام معظم رهبری بر روی زمین بماند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر که کشور آمریکا نمی‌تواند هجمه گسترده‌ای بر کشور ما داشته باشد مسئله نفوذ را در پیش گرفته است و سعی دارد در همه ارکان و شئون نظام و مسئولان مسئله نفوذ را مد نظر قرار داده است.

این مسئول اظهار داشت: مسئله نفوذ یک مسئله جدی و همیشگی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی به شهدای گروه انقلابی ابوذر اشاره کرد و گفت: نقش گروه انقلابی ابوذر در انقلاب اسلامی خیلی مهم و تأثیرگذار بود.

سردار باقرزاده افزود: شهدای گروه انقلابی ابوذر در اوج خفقان دوران رژیم پهلوی فریاد برآورند و از همان زمان تاکنون نام نهاوند در آسمان ایران می‌درخشد و خواهد درخشید.

وی با بیان اینکه نقش شهرستان نهاوند با تقدیم بیش از 900 شهید در دوران دفاع مقدس انکارناپذیر است، در ادامه به پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران کار خدا بود که توسط مردم انجام شد و کاری را که خدا انجام دهد زوال ندارد.

باقرزاده تصریح کرد: ملت ما نخواهد گذاشت دستاوردهای امام و شهیدان از دست برود و مردم ما مصمم هستند که این راه را ادامه بدهند و مردم کشورمان با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با امام راحل، ولایت و شهیدان پیمانی دوباره بستند.

وی اضافه کرد: ما نگران وادادگان به آمریکا هستیم و مردم کشور ما باید هوشیار باشند در انتخابات هفتم اسفند به این وادادگان و ساده‌لوحان رأی ندهند و یکی از پیام‌های این یادواره همین است.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشور تأکید کرد: یاد شهیدان باید با تدبر و عبرت باشد و ما باید راه و هدف شهدا را بشناسیم و از این طریق راه و مقصد زندگی‌مان را پیدا کنیم.

وی به شهدای تازه تفحص شده در کشور اشاره کرد و گفت: در تفحص‌های اخیر که در مناطق عملیاتی صورت گرفته است پیکر پاک 58 شهید تفحص شده که از مرز شلمچه وارد کشور خواهند شد و در بندر خرمشهر مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار