مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 30. بهمن 1394 - 21:22   |   کد مطلب: 17081
نامه 3 بسیج دانشجویی به نامزدهای مجلس شورای اسلامی:
نامزدها طی مصاحبه مطبوعاتی مواضعشان را صریح و شفاف بیان کنند
بسیج دانشجویی 3 دانشگاه بزرگ تهران به نامزدهای مجلس شورای اسلامی زدند و اظهار داشتند: نامزدها طی مصاحبه مطبوعاتی مواضعشان را صریح و شفاف بیان کنند

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ بسیج دانشجویی 3 دانشگاه بزرگ تهران به نامزدهای مجلس شورای اسلامی زدند و اظهار داشتند: نامزدها طی مصاحبه مطبوعاتی مواضعشان را صریح و شفاف بیان کنند

متن این نامه به شرح ذیل است

بسم الله الرحمن الرحیم
نامزدهای محترم نمایندگی مجلس شورای اسلامی
با سلام و تحیت
مردم شریف ایران اسلامی با نزدیک شدن موعد دو انتخابات حساس و پیش روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در 7 اسفند و انتشار لیست های مختلف از سوی جریانات و احزاب سیاسی بدنبال انتخاب شایسته و نمایندگان اصلح هستند. از آنجایی که اکثر مردم نسبت به برخی از نامزدهایی که نامشان در لیست احزاب قرار گرفته است شناخت کافی ندارند شناساندن این نامزدها به رای دهندگان ضرورت پیدا می کند..اهمیت انتخاب شایسته و جلوگیری ازنفوذ عوامل ناصالح به مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی کشور ما را بر آن داشت تا دغدغه های جنبش دانشجویی را با شما در میان بگذاریم.

1-نامزدهای محترم!از شما انتظار داریم از دادن وعده های غیر عملی خودداری کنید و با نقطه های خیالی و توهمی از صداقت مردم سوء استفاده نکنید.

2-نامزدهای محترم!از شما می خواهیم که با سخنان نامناسب بذر ناامیدی در دلهای مردم نکارید و مایه ی تشویش افکار عمومی نشوید.

3-نامزدهای محترم!از شما می خواهیم همان گونه که تا اینجا به قانون پایبند بوده اید تا روز انتخابات و بعد از آن هم به قانون تمکین کنید و آرای مردم را محترم شمارید و خدای ناکرده به مانند نامزدهای شکست خورده در سال 88 راه قانون گریزی و فتنه را در پیش نگیرید.

4-نامزدهای محترم!از شما می خواهیم که به جای تخریب حریف و ایراد تهمت و افترا به رقبا برای حل مشکلات اصلی مردم مثل تورم ، رکود ، گرانی و بیکاری که متاسفانه دولت یازدهم با گذشت 2 سال و نیم از حل آن عاجز مانده راهکاری بیندیشید و به جای پرداختن به امور بی اهمیت و حاشیه سازی به مسائل اصلی مردم که مسئله اقتصاد مقاومتی است بپردازید.

5- نامزدهای محترم! متاسفانه در برخی دوره ها نمایندگانی بعد از کسب رای از مردم تبدیل به وکیل الدوله شده و مجلس عصاره فضایل ملت را که به تعبیر امام خمینی (ره) در راس امور است به مجمع وکیل الدوله ها تبدیل کردند.مجلس ششم و خاطرات تلخ درگیری های سیاسی به جای پرداختن به مسائل اصلی کشور همچنان در حافظه تاریخی ملت باقی است.برای جلوگیری از تکرار مجلس ششم از شما انتظار داریم که شان ملت شریف ایران را در طول دوره نمایندگی حفظ کرده و با نظارت دقیق بر عملکرد دولت  به سوگند خود در دفاع از استقلال و حفظ منافع ملی در داخل و خارج از کشور پایبند بمانید.

6-نامزدهای محترم!از شما انتظار داریم با توجه به افزایش بی سابقه تعداد نامزدها و تائید صلاحیت ها در این دوره و تحیر مردم در انتخاب اصلح بین نامزدها در یک مصاحبه مطبوعاتی مواضع تان را راجع به بندهای زیر به صورت شفاف بیان کرده تا مردم با دیدی بازتر در روز 7 اسفند پای صندوق های رای حاضر شوند.

-نظرتان راجع به جریان هاشمی و فتنه و کودتای رنگین سال 88چیست؟
-نظرتان راجع به شاخص های اصلی انقلاب مثل استکبار ستیزی و کمک به مظلومین و مقابله با مستکبران جهان که هم در فرمایش ها و وصیت نامه حضرت امام خمینی(ره) آمده است و هم در قانون اساسی با صراحت بیان شده چیست؟
-نظرتان راجع به معاهدات خسارت بار مثل برجام و 2231 و.. چیست؟
-نظرتان راجع به فساد کرسنت و قراردادهای جدید نفتی چیست؟
-نظرتان راجع به آرمان استقلال ملی و مقابله با نظام سلطه و استکبار و  نفی سلطه پذیری سیاسی اقتصادی و فرهنگی چیست؟
-نظرتان راجع به اقتصاد مقاومتی و تکیه به اقتدار درون زا به جای امید داشتن به بیرون چیست؟
-نظرتان راجع به عملکرد و خط مشی سیاسی اقتصادی و فرهنگی دولت یازدهم چیست؟
-نظرتان راجع به اشرافیت گرایی و تجمل گرایی مسئولین چیست؟ همچنین چه برنامه عملی برای مبارزه با اشرافیت و فساد و ترویج روحیه عدالتخواهی در کشور دارید؟
-نظرتان راجع به طرح نظارت بر نمایندگان چیست؟ونظرتان راجع به اصل شفافیت اموال و دارایی های مسئولان چیست؟

7-نامزدهای محترم!از شما انتظار داریم در اقدامی داوطلبانه ضمن رعایت اصل شفافیت اطلاعات میزان مخارج تبلیغاتی و منبع آن و همچنین اطلاعات دارایی ها و درآمدهای خود را در اختیار ملت شریف ایران قرار دهید.

در پایان از رسانه ها انتظار داریم با مسئولیت شناسی و مطالبه گری از نامزدها در چند روز باقی مانده تا انتخابات به مردم شریف ایران در انتخاب نماینده اصلح کمک کنند.

و من الله التوفیق
بسیج دانشجویی دانشگاه علم و فرهنگ
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قضایی
بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار