مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 1. اسفند 1394 - 15:40   |   کد مطلب: 17119
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در بیانیه ای آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی و حجت الاسلام دکتر شعبانی را به عنوان کاندیداهای اصلح در انتخابات مجلس خبرگان رهبری معرفی کرد.

به گزارش صدای دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان کاندیدای اصلح خود در انتخابات خبرگان را معرفی کرد.

گزیده هایی از بیانیه به شرح زیر است:

بسمه رب الشهدا والصدیقین
وَلْتَكُن مِّنكُمْ أُمَّةٌ يَدْعُونَ إِلَى الْخَيْرِ وَيَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَيَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنكَرِ وَأُوْلَـئِكَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ
و بايد از ميان شما، گروهى، [مردم را] به نيكى دعوت كنند و به كار شايسته وادارند و از زشتى بازدارند، و آنان همان رستگارانند.(104 آل عمران)
به کسانی و مجموعه‌هایی اعتماد کنید که از سر صفا و صداقت و علاقه‌مندی به انقلاب لیست داده‌اند، نه از روی مقاصد خاص و گاه فاسد. مقام معظم رهبری(مدظله العالی)
با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و درود و سلام بر امام عصر (عج) و نائب برحقش امام خامنه ای(حفظه الله) و همچنین سلام و درود بر مردم شریف، شهید پرور، مؤمن و صبور دارالمؤمنین همدان.

ایران اسلامی به برکت انقلاب و خون شهیدان و رهبری امام خمینی(ره) و امام خامنه ای، طی 37 سال گذشته شاهد حضور همیشگی مردم مؤمن و بصیر خود در صحنه های سیاسی و جلوه های مردم سالاری دینی بوده است.
اکنون نیز بعد از شکست فتنه آمریکایی -اسرائیلی 88 و در فضای پسا توافق شاهدیم که مقام معظم رهبری مکررا مسئله نفوذ را مطرح می کنند و نیک می دانیم که مسئله نفوذ در سطح کلان یعنی نفوذ جریانی با تفکر و گرایش متمایل به غرب در نهاد های تصمیم گیر در نظام اسلامی من جمله مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی که در پی استحاله نظام و دگرگونی در مواضع و آرمان های انقلابی آن است. ان شاءالله همچون گذشته مردم با بصیرت و درایت ،با حضور در انتخابات و انتخاب افراد اصلح این فتنه را نیز ناکام می گزارند.
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا به عنوان یک مجموعه انقلابی از سال 1373 در دانشگاه بوعلی سینا همدان وسپس در سائر دانشگاه های استان توسط جمعی از دانشجویان مؤمن و انقلابی تشکیل گردیده است که تا هم اکنون به لطف خداوند متعال و توسل به اهل بیت علیهم السلام و توجه کامل به نصیحت های ولایی و پدرانه مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان به حیات خود ادامه داده است. همچنان که برای مردم ولایت مدار و شهید پرور دارالمؤمنین همدان مشخص است جامعه اسلامی دانشجویان به عنوان یک تشکیلات اسلامی فراتر از جریان های سیاسی و صرفا به عنوان یک جریان برخاسته از متن دانشجویان شناخته می شود و طی سال های گذشته بنا به وظیفه روشنگری خود به عنوان تنها تشکل دانشجویی در میان تشکل های دانشجویی موجود در برخی از انتخابات ها و باتوجه به شرایط و منویات مقام معظم رهبری، علاوه بر معرفی معیار های انتخاب اصلح به صورت مصداقی به معرفی کاندیداهای اصلح نیز پرداخته است. آنچه در فرآیند این معرفی بسیار حائز اهمیت می باشد این است که بررسی انجام شده در شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا صرفا باتوجه به معیار های مطروح از سوی امام راحل و مقام معظم رهبری می باشد و همانگونه که عنوان شد جامعه اسلامی دانشجویان بری از جریان ها و احزاب سیاسی می باشد هرچند که ممکن است فردا روزی بدخواهان و بدفکران با نیات شوم خود تصمیم های کاملا مستقل و مبتنی بر آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدا که در شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا اتخاذ گردیده است را به گونه ای دیگر در میان مردم عنوان کنند که با توجه به تیزبینی و فهم کامل مردم عزیز از این نکته هیچ ابایی وجود ندارد. جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا طی سال های گذشته از کاندیداهای موجود در انتخابات مجلس خبرگان رهبری شناختی به دست آورده است که این شناخت باتوجه به مجموع اعمال، رفتار و موضع گیری های شخصی و یا اعمال، رفتار و موضع گیری های مرتبطین ، بیت و دفاتر بزرگوارانی است که برای حضور در مجلس خبرگان رهبری خود را در معرض قضاوت مردم و دانشجویان( در مجامع مختلف و همچنین درجلسات پرسش وپاسخ دانشجوییکه اخیرا برگزار شده است) قرار داده اند. آنچه به عنوان مهمترین معیار برای تصمیم گیری در اعلام حمایت از کاندیداهای حاضر در ساحت مجلس خبرگان رهبری برای شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است عبارت است از:
- محکم و استوار بودن در زمینه مبانی ولایت مطلقه فقیه،
- برخوردار بودن از دفاتر، بیت و مرتبطین عاری از حاشیه و تصمیم ساز و تصمیم گیر بودن شخص کاندیداها در تصمیم های مهم در عین توجه به معنای درست و صحیح مشورت،
- اعلام برائت علنی و بدون واهمه از جریانی که مدعی شورایی شدن و نظارت بر عملکرد رهبری می باشد وعدم ارتباط با آن ها ،
- پایبند بودن عملی و اصولی به آرمان های رفیع انقلاب اسلامی ، امام راحل و مقام معظم رهبری،
- ارتباط چهره به چهره با مردم عزیز ولایت مدار و شهید پرور دارالمومنین همدان از طریق منبرهای وعظ و خطابه،
- دقت در هزینه های انتخاباتی ،شفافیت مالی دوری از اسراف و تجمل و رعایت اصل ساده زیستی و دوری از جریان های قدرت و ثروت.
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی
سینا با توجه به مجموع شرایط ذکر شده، معیار های انتخاب اصلح در گفتمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی حمایت قاطع خود را از گفتمان انقلاب اسلامی اعلام می دارد و ضمن احترام برای همه نامزدهای محترم، حضرت آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی و حضرت حجة الاسلام و المسلمین دکتر حبیب الله شعبانی را به عنوان نامزد های اصلح و مورد حمایت خود معرفی می نماید. لازم به ذکر است هر دو بزرگوار در سنگر تقویت گفتمان انقلاب اسلامی، روشنگری در برابر انحراف و ارتجاع نقش مهمی در سال های گذشته ایفا نموده و دارای پشتوانه ی علمی و عملی برای تصدی کرسی مجلس خبرگان رهبری، التزام و اعتقاد قلبی و عملی به مبانی انقلاب و ولایت مطلقه ی فقیه هستند.
در پایان جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا اعلام میدارد به جمع بندی برای ورود مصداقی در انتخابات مجلس شورای اسلامی نرسیده است اما به همه مردم عزیز توصیه داریم بنا به فرموده مقام معظم رهبری به لیست جریان های انقلابی و متعهد به گفتمان انقلاب اسلامی اعتماد نمایند
والسلام علی من التبع الهدی
شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا
30 بهمن ماه 1394

انتها پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار