مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 2. اسفند 1394 - 22:23   |   کد مطلب: 17124
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های همدان در خصوص حواشی جشن انقلاب، نامه ای خطاب به رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان نامه ای صادر کرد.

به گزارش صدای دانشجو، در پی حواشی جشن انقلاب در دانشگاه علوم پزشکی، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های همدان در نامه ای خطاب به رئیس آن دانشگاه خواستار این شدند تا با مسببین این اشتباه که باعث آسیب رسیدن به ساحت دانشجو و دانشگاه شده است برخورد قانونی و قاطع بشود.

متن نامه به شرح زیر می باشد:

 

بسمه تعالی

 

ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی همدان

برادر ارجمند جناب آقای دکتر موسوی بهار

با سلام و احترام

و عرض خسته نباشید محضر جنابعالی، ضمن حمایت از تلاش های شما در جهت حفظ آرامش محیط علمی دانشگاه باید یاد آور شویم که انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثمره خون ده ها هزار شهیدی است که بنام الله و تبعیت از ولایت حضرت امام خمینی (ره) برای استواری ارکان ارزشی آن نثار گردید، به یقین هیچ مسئولی در هیچ ترازی در این نظام نمیتواند بر کرسی مسئولیت بنشیند مگر بر مبنای تعهدی که به پاسداری از آرمان های انقلاب داده است، ودر غیر این صورت صلاحیت مسئولیت در نظام اسلامی را ندارد.

متاسفانه در مجموعه مدیریت جنابعالی شاهد بوده ایم که به نام جشن انقلاب اسلامی مسائل و حاشیه هایی اتفاق افتاده است که نه تنها با نام انقلاب اسلامی بلکه با حیثیت علم و دانشگاه نیز در تقابل جدی بوده است و این در حالی است که جنابعالی و معاون فرهنگی آن دانشگاه از رزمندگان دفاع مقدس بوده و دغدغه های ارزشی دارید. لذا به نظر میرسد در زیر مجموعه معاونت فرهنگی و به شکل مشخص مدیر فرهنگی دانشگاه دقت کافی در برنامه ریزی و اجرای برنامه های فرهنگی وجود نداشته است که باعث بروز چنین خطای غیر قابل توجیهی شده است.

انتظار ما از مسئولین دانشگاه این است که طبق قوانین و مقررات موجود با خاطیان و مسببین اتفاق رخ داده در برنامه جشن انقلاب (از دانشجوی خاطی تا مدیران سهیم در اتفاق به وجود آمده) بدون هیچگونه اغماض و چشم پوشی (نسبت به مسئول بودن افراد و یا انتساب آن ها به نهاد های ارزشی و... که موجبات سوء استفاده برخی از مغرضین را فراهم آورده است) برخورد صریح و سریع و قاطعانه انجام پذیرد  تا بستر برای سوء استفاده مغرضین در عرصه های دیگر فراهم نشود.
در پایان آرزوی توفیقات روز افزون را جهت ادامه خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  برای حضرتعالی از درگاه خداوند متعال خواستاریم.
و من الله التوفیق

 

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های همدان

انتها پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار