مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 6. اسفند 1394 - 18:27   |   کد مطلب: 17197
استاندار همدان در پیامی مردم استان همدان را به مشارکت در انتخابات پیش رو و فراهم کردن شرایط پایداری ملت ایران با سرمایه‌گذاری عظیم ملت در انتخابات، دعوت کرد.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از نافع، در پیام محمدناصر نیکبخت آمده است: ما به تکلیف عمل کرده و باز هم عمل خواهیم کرد و اکنون نوبت شما مردم ولایتمدار و مجاهد استان همدان است تا با حضور پر شور در پای صندوق‌های رأی، شرایط پایداری ملت ایران را با سرمایه‌گذاری عظیم ملت در انتخابات، فراهم کنید.

در این پیام بیان شده است: در آستانه دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی،با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری و تأکیدات ریاست محترم جمهوری، تکلیف داشتیم شرایط انتخاباتی پرشور، سالم، امن و در کمال امانتداری را فراهم کنیم تا مردم عزیز بتوانند نمایندگان خود را آزادانه انتخاب کنند.

در ادامه آن تصریح شده است: ستاد انتخابات کشور و استان در همکاری با شورای نگهبان و هیئت‌های نظارت تمام تلاش خود را برای ادای این تکلیف به کار گرفته و توانستند این شرایط را تا حد امکان فراهم کنند.

استاندار همدان در این پیام ضمن ارج نهادن به تلاش‌های دست اندرکاران انتخابات استان اعم از ستاد انتخابات، هیئت نظارت، هیئت بازرسی، داوطلبانی که به قصد قربت وارد فضای رقابت انتخاباتی شدند و کسانی که در این مدت شور انتخاباتی را برای برگزاری انتخاباتی همگانی، صحیح و آزاد فراهم کردند، یادآور شد: از اقشار مختلف مردم استان که به حماسه سازی معروف هستند دعوت می‌کنم با حضور حداکثری و مشارکت یکپارچه در دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از تفکر مردم‌ سالاری دینی، حماسه‌ای دیگر را در تاریخ پر افتخار استان ثبت کنند.

انتهای یپام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار