مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 7. اسفند 1394 - 22:40   |   کد مطلب: 17221
معاون سیاسی ناحیه بسیج دانشجویی استان شکل گیری مجلسی قوی را به دودلیل عمده ضروری دانست.

ناصر قوامی در زمینه چرایی نیازمندی کشور به یک مجلس قوی در گفتگو با صدای دانشجو اعلام کرد: البته که از جهات و جنبه های گوناگون کشور همیشه نیاز به یک مجلس قوی داشته است، اما به دو دلیل مهم در این فصل از زمان و اوضاع حساس منطقه بخش اعظمی از مشکلات اقتصادی و سیاسی کشور به دست مجلسی قوی رفع خواهد شد.

قوامی گفت: اولین دلیل اجرای برجام یا همان برنامه جامع اقدام مشترک است. چراکه چهار سال ابتدایی از 8 سال قید شده در متن برجام که مرحله عملیاتی و اقدام مشترک طرفین مذاکره می باشد درزمان مجلس دهم محقق خواهد شد بنابراین یکی از مهمترین مراکز تصمیم گیرنده و نظارت کننده بر اجرای صحیح این متن، مجلس دهم خواهد بود.

وی گفت: به همین جهت است که غربی ها تلاش بر نفوذ در این مرکز مهم و تصمیم ساز را دارند و لیستهای مورد پسند خود را که امید بر حمایت از داخل را دارند در شبکه های ماهواره ای و رادیویی خودشان معرفی کردند تا مجلسی حداقلی، همسو با غرب را سرکار بیاورند و در این مرکز مهم و حساس پیاده نظام های خود را جای دهند.

قوامی افزود: تنها مانع اصلی در مسیر اهداف شوم غرب حضور یک مجلس قوی، قاطع و پایبند به آرمان های انقلاب اسلامی است. بنابراین فقط با وجود یک مجلسی قوی میتوان محکم و استوار با اتکا به نیروی درون در مقابل زیاده خواهی های طرف غربی ایستاد.

وی اشاره کرد: یکی از قویترین ابزارها و اهرم فشار برای وادار کردن آمریکا و غرب به اجرای تعهداتشان مجلسی قوی می باشد تا یک به یک بندهای برجام و وعده های داده شده طرف مقابل را پیگیری و بازخواست کند.

قوامی در ادامه گفت: دومین دلیل برای وجود یک مجلس قوی اجرای فرمان حکومتی و بر زمین مانده اقتصاد مقاومتی است و فقط یک مجلس قوی می تواند این بار بر زمین مانده را بردارد، و مسیر را برای دولت ریل گذاری کند.

وی در پایان گفت: همانگونه که بسیاری از اقتصاد دانان حل مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان و حل معضل اشتغال را فقط با نگاه و اتکاء به نیروهای درون قابل حل می دانند متوجه خواهیم شد که حل بخش اعظمی از این مشکل گره در حضور یک مجلس قوی و پیگیر در حوزه اقتصاد مقاومتی می باشد.

انتها پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار