مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 11. اسفند 1394 - 0:17   |   کد مطلب: 17266
در بعد روحی با تجلیل از مدرنیته و مظاهر آن و نیز با بزرگ جلوه دادن پیروزی ظاهری خود به تحقیر ولایت و طرفداران آن خواهند پرداخت تا انقلابیون و خصوصا جوانان را از ادامه این راه باز داشته و کار را تمام شده تلقی کنند

به گزارش صدای دانشجو، انتخابات کنونی را باید همچون سایر حوادث انقلاب اسلامی در راستای تکامل تاریخی جامعه شیعه حول محور ولایت تفسیر کرد. علت نتایج کنونی آرای کاندیداهای جبهه انقلاب اسلامی را می توان ناشی از ظهور یک گذار بزرگ در ابعاد گوناگون روحی، ذهنی و رفتاری دوست داران انقلاب اسلامی دانست. انقلاب اسلامی با این انتخابات وارد مرحله جدیدی از سیرتکاملی خود شده که طی آن جامعه شیعی، جهان اسلام و در نهایت جامعه بشری با مرتبه بالاتری از حقیقت ولایت آشنا خواهندشد.

وظیفه اصلی دوست‌داران انقلاب در زمان حاضر اولا مطالعه عمیق در مباحث دینی با محوریت موضوع ولایت و ثانیا ارتقای معنوی و روحی خود برای تحمل بار ولایت است. جبهه مقابل در خبرگان برای یک نبرد تمام عیار علیه مساله ولایت آماده شده است که می توان ان را آخرین دست و پازدن های شیطان مدرنیته برای بقای مفاهیم کثیف استکباری خود در قلب جهان اسلام  دانست. در این هجمه تمام عیار تمامی پرده های نفاق از چهره کسانی که چهل سال جز دعوت فرعون وار ملت مسلمان ایران به دنیا (فاستخف قومه فاطاعوه) کاردیگری انجام نداده اندفرو خواهد افتاد و آنان بی پرده در ابعاد مختلف روحی، ذهنی و رفتاری ولایت را مورد هجمه قرار خواهند داد.

در بعد روحی با تجلیل از مدرنیته و مظاهر آن و نیز با بزرگ جلوه دادن پیروزی ظاهری خود به تحقیر ولایت و طرفداران آن خواهند پرداخت تا انقلابیون و خصوصا جوانان را از ادامه این راه باز داشته و کار را تمام شده تلقی کنند و یاس را که از جنود شیطان است (انه لا ییاس من روح الله الا القوم الکافرون)بر قلبها حاکم کنند.در بعد ذهنی به  شبهات گوناگون درباره ولایت با تاکید بر عدم کارآمدی آن در مدیریت شئون گوناگون فرد و جامعه انسانی دامن خواهند زد که البته این خود ازالطاف خفیه الهی است که در صورت مواجهه هوشمندانه با آن می توانیم این پدیده را به عاملی برای تعمیق جهان بینی دینی کنونی برای همگامی با انقلاب اسلامی تبدیل کنیم و پروژه فراموش شده جنبش نرم افزاری و تولید علم دینی را احیا کنیم.

در بعد رفتاری و عینی نیز کسانی که سالها در کرسی سیاست آموزش دیده اند تمام سعی خود را مبذول خواهند داشت تا انقلابیون خصوصا جوانان را با جنگ روانی به رفتارهای مورد نظر خود مانند رفتارهای احساسی، یاس و نامیدی،  تندی، جدل در مباحثه، بی حوصلگی و... بکشانند که خود نیازمند ایثاری بزرگ برای غلبه بر نفس است. باید توجه داشت که مردم بیش از گفتار ما ناظر رفتار ماهستند و حق را در آینه رفتارها جست و جو خواهند کرد.
انتها پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار