مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 1. فروردين 1395 - 15:26   |   کد مطلب: 17365
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: بسیج و سپاه همه توان خود را برای تحقق منویات مقام معظم رهبری درخصوص اقتصاد مقاومتی و شعار سال به کار خواهد بست.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از نافع، سردار غلامعلی ابوحمزه به مناسبت فرا رسیدن سال 1395 شمسی گفت: فرا رسیدن بهار شکوهمند سال 95 که هنگامه تجلی مواهب الهی در بستر طبیعت است را به یکایک هم استانی های عزیز، ولایت‌مدار، انقلابی و متدین همدان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

وی افزود: امیدوارم سال جدید با بهره گیری از اوامر و منویات حضرت امام خامنه ای عزیز برای مردم ایران، سرشار از خیر و برکت و معنویت باشد.

ابوحمزه با اشاره به عنوان سال جدید نیز بیان کرد: نامگذاری سال جدید با عنوان " سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل " از طرف رهبر فرزانه انقلاب، نشان از اهمیت این موضوع داشته وهمه باید برای تحقق آن تلاش کنند.

وی ادامه داد: بسیج و سپاه در سال های اخیر، اقدامات خوبی را در این زمینه انجام داده و با اعطای تسهیلات توانسته به قشرهای مختلف جامعه به ویژه روستاییان و جوانان جویای کار خدمت رسانی کند.

ابوحمزه اعلام کرد: امسال نیزهمه توان خود را برای تحقق منویات مقام معظم رهبری درخصوص اقتصاد مقاومتی و شعار سال به کار خواهیم بست.

پایان پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار