مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 7. فروردين 1395 - 11:06   |   کد مطلب: 17408
به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی
اعزام دانشجویان دانشگاه بوعلی به مناطق عملیاتی جنوب کشور
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی از برگزاری اردوی زیارتی "کربلای ایران" در ایام تعطیلات دانشگاهی خبر داد.

به گزارش صدای دانشجو، امیر موسیوند گفت: اردوی بازدید از مناطق عملیاتی که جامعه اسلامی دانشجویان برگزار می کند از 14 سال پیش با نام "کربلای ایران" برگزار می شود.

موسیوند گفت: در اعزام که از تاریخ 6ام تا 10ام فروردین انجام می شود،  دو دستگاه اتوبوس ویژه خواهران و برادران از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید خواهند کرد.

وی گفت: در این اردو 5 روزه از مناطق عملیاتی همچون، اروند کنار، شلمچه، طلائیه، دهلاویه، پاسگاه زید، معراج شهدای اهواز و ... بازدید خواهد شد. در این اعزام اردوگاه شهید باکری خرمشهر، شهید مسعودیان اهواز و پادگان دوکوهه محل های اسکان کاروان خواهد بود.

موسیوند در خصوص چرایی برگزاری این اردوها گفت: بالاخره برکتی که در این سفر و مناطق عملیاتی وجود دارد برای ماهایی که در شهر و دانشگاه حضور داریم یک تجدید قوای معنوی محسوب می شود.

وی در خصوصی علت زمان برگزاری اردو گفت: معمولا همه عید را جاهایی که تفریحی هست می روند، اما اگر ما اول سال خود را نام و یاد شهدا شروع کنیم، با بصیرت و معنویت خاصی در طول سال همراه خواهیم بود.

موسیوند عنوان کرد: جامعه اسلامی در طول ترم حلقه ای به منظور اجرای طرح مطالعاتی سخنان رهبری را اجرا کرده است و ما بنا داریم تا در این اردو این حلقه را نیز ادامه دهیم و سخنرانی ابتدای سال رهبری در مشهد مقدس را مورد بحث و گفتگو قرار دهیم.
انتها پیام/م

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

عناوین پربازدید

آخرین اخبار