مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 7. فروردين 1395 - 14:36   |   کد مطلب: 17410
مسئول بسیج دانشجویی استان همدان از راه‎اندازی «کارگروه تخصصی مطالبه‎گری از اقدامات دولت و مجلس در حیطه تحقق شعار اقتصاد مقاومتی» توسط بسیج دانشجویی خبر داد.

به گزارش صدای دانشجو، طیب فریادرس در گفت‎وگو با فارس با اشاره به شعار سال و ضرورت برنامه‎ریزی برای تحقق شعار سال اظهار کرد: توجه به اقتصاد مقاومتی یکی از دغدغه‎های مقام معظم رهبری و تمام دلسوزان نظام است که باید از شعارزدگی پرهیز کرده و در راستای عمل و اقدام وارد فعالیت شد.

وی با تأکید بر اینکه برای حل مشکلات اقتصادی کشور امیدی به غرب و وعده‎های واهی آنها نیست، گفت: قبل از مسئله برجام، چشم امید برخی به غرب بود به طوری که آب خوردن ملت ایران را نیز منوط به این امر کرده بودند اما تجربیات بعد از برجام نشان داد نباید به این وعده‎ها امیدوار بود.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان با گریزی به استمرار توجه به اقتصاد به ویژه اقتصاد مقاومتی در فرمایشات رهبری، این امر را نشان از اهمیت دوچندان موضوع دانست.

وی با بیان اینکه اقتصاد باید بر پایه تولید ملی، دانش بومی و دانش‎بنیان باشد، از مطالبه‎گری بسیج دانشجویی در این راستا به منظور رصد فعالیت‎های دولتمردان و نمایندگان مجلس در این راستا خبر داد.

فریادرس با اشاره به راه‎اندازی «کارگروه تخصصی مطالبه‎گری از اقدامات دولت و مجلس در حیطه تحقق شعار اقتصاد مقاومتی» توسط بسیج دانشجویی گفت: دانشگاهیان نقش بسزایی در تحقق شعار سال دارند و می‎توانند در حیطه دانش ابزار خود را در اختیار قرار دهند.

وی افزود: متأسفانه با وجود تحرکات نمایشی در حوزه اقتصاد مقاومتی طی سال گذشته، اتفاق خاصی در این زمینه رخ نداد که باید امسال نسبت به اقدام و عمل در این بخش توجه شایانی شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان با اشاره به رکود و تعطیلی تعداد زیادی از کارخانجات استان اظهار کرد: مسئولان استان در حیطه اقتصاد مقاومتی فعالیت‎های خوبی نداشتند و نمی‎توان نمره قبولی به عملکرد آنها داد.

پایان پیام/م

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار