مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 8. فروردين 1395 - 11:40   |   کد مطلب: 17427
با صدور نامه به نماینده ولی فقیه و استاندار اعلام شد؛
افزایش 170 درصدی تعرفه های پزشکی صدای مردم را درآورد! + اسناد
جمعی از اهالی شهرک شهید مدنی همدان در نامه ای خطاب به نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان نسبت به افزایش بیش از 170 درصدی تعرفه های پزشکی بیمارستان تامین اجتماعی این شهرک اعتراض کرده و خواهان رسیدگی مسئولان به این موضوع شدند.

به گزارش صدای دانشجو، جمعی از اهالی شهرک شهید مدنی همدان در نامه ای خطاب به نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان نسبت به افزایش بیش از 170 درصدی تعرفه های پزشکی بیمارستان تامین اجتماعی این شهرک اعتراض کرده و خواهان رسیدگی مسئولان به این موضوع شدند.

متن نامه به شرح زیر می باشد.

نماینده محترم ولی فقیه در استان همدان جناب آیت الله محمدی و استاندار محترم جناب آقای مهندس نیکبخت

سلام علیکم

در سالی که به نام دولت و ملت همدلی و همزبانی نام گرفت و در سالی که مردم شریف ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 7 اسفند به وظایف خود عمل کرده و در حمایت از نظام سنگ تمام گذاشتند و در حالی که انتظار می رفتمسئولین محترم به شکرانه این حضور مردمی قدمی در جهت رفع مشکلات مردم بردارند، متاسفانه تنها پس از چند روز از برگزاری پرشکوه انتخابات بیمارستان تامین اجتماعی شهرک شهید مدنی که تنها مرکز خدمات درمانی برای اهالی این شهرک پر جمعیت می باشد، در اقدامی برخلاف شعار دولت تدبیر و امید مبنی بر کاهش هزینه های درمانی مردم، نسبت به آزادسازی برخی از خدمات بیمارستانی و همچنین افزایش حداقل 170 درصدی تعرفه های پزشکی برای دفترچه هایی به جز تامین اجتماعی نموده است. با توجه به این که اکثر جمعیت این شهرک از قشر متوسط و ضعیف اجتماع هستند. هزینه های درمانی سنگینی را متوجه این قشر نموده است که می تواند منجر به صدمات جبران ناپذیری برای سلامت برخی افراد گردد. لذا خواهشمند است تا یک بیمارستان دولتی در این شهرک تاسیس گردد و یا با هماهنگی های لازم تعرفه های پزشکی این بیمارستان به وضعیت اولیه بازگردد.

با تشکر

جمعی از اهالی شهرک شهید مدنی

 

در ادامه نیز تصاویر نرخ جدید تعرفه های پزشکی و خدمات این بیمارستان و همچنین متن نامه اهالی این شهرک را مشاهده می کنید.

انتها پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار