مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 10. فروردين 1395 - 0:30   |   کد مطلب: 17442
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز ضمن اعلام خبر تشکیل کارگروه اقتصاد مقاومتی از سوی این تشکل گفت: برای بهتر اجرا شدن این برنامه از اساتید دانشگاه متخصص در این زمینه بهره خواهیم برد. هدف اصلی ما از این اقدام ایجاد گفتمان اقتصاد مقاومتی بین دانشجویان و پس از آن بین مردم می باشد.

به گزارش صدای دانشجو،

میلاد خدری دبیر تشکیلات انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز در گفتگو با خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، گفت: پیرو نام گذاری سال جدید به عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل توسط مقام معظم رهبری انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز اقدام به تشکیل کارگروه ویژه اقتصاد مقاومتی در جهت گفتمان سازی کرد.

وی افزود: این کارگروه از امروز شروع به جذب دانشجویان علاقه مند کرده و در حوزه های تولید ملی، اصلاح الگوی مصرف، فرهنگ اقتصادی خانواده، سبک زندگی اقتصادی، نقش دانشجویان در گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی و بطور کلی اقدامات مردم در تحقق اقتصاد مقاومتی کار خواهد کرد.

خدری ادامه داد: برای بهتر اجرا شدن این برنامه از اساتید دانشگاه متخصص در این زمینه بهره خواهیم برد. هدف اصلی ما از این اقدام ایجاد گفتمان اقتصاد مقاومتی بین دانشجویان و پس از آن بین مردم می باشد.
انتها پیام/م

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار