مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 12. فروردين 1395 - 0:49   |   کد مطلب: 17459
عضو شورای مرکزی انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: دولت برای رفع مشکلات اقتصادی باید نگاهش را به داخل معطوف کند و برای اجرای اقتصاد مقاومتی تلاش کند. تجربه نشان داده است که نگاه به بیرون کلید مشکلات اقتصادی نیست.

به گزارش صدای دانشجو، میکائیل دیانی عضو شورای مرکزی انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به مطرح شدن شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب، گفت: مردم امروز درگیر یک وضعیت اقتصادی بد و نامطلوب هستند و متاسفانه تنها چیزی را برای رفع این مشکلات می‌بینند شعارها و وعده‌های رنگارنگ از طرف مسئولان دولتی است.

وی افزود: مردم ما از شعار و حرف خسته‌ شده‌اند، مسلما وضعیت اقتصادی کشور و مردم هم با حرف و شعار به نتیجه نخواهد رسید و این وضعیت نیازمند آن است که قدم‌ها در مسیر اقتصاد مقاومتی با عمل‌ها همراه شود.

دیانی ادامه داد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی بدنه دانشجویی وظیفه گفتمان سازی را بر عهده دارد و دولت هم باید قدم‌های جدی در این راستا بردارد.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اقداماتی که دولت می‌بایست برای تحقق شعار سال انجام دهد این است که ضریب وابستگی مسائل اساسی کشور به مذاکرات کاهش یابد و دولت با واقعیت اقتصاد مواجه شود.
عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل گفت: در این راستا نباید اقتصاد قربانی مسیر غلط دولت شود که وابستگی به آمریکا را خط و مشی خود قرار داده است.
وی افزود: دولت سه سال وعده عبور از رکود را بیان کرده اما نگاهش در همه این سه سال به ظرفیت‌های دیپلماسی بوده بجای آنکه به ظرفیت اقتصادی داخل باشد و از این پس تا اتفاق ملموسی در عرصه اقتصادی  مردم دولت را باور نخواهند کرد.

دیانی در خاتمه گفت: دولت برای رفع مشکلات اقتصادی باید نگاهش را به داخل معطوف کند و برای اجرای اقتصاد مقاومتی تلاش کند. تجربه نشان داده است که نگاه به بیرون کلید مشکلات اقتصادی نیست.

انتهای پیام/م

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار