مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 13. فروردين 1395 - 15:45   |   کد مطلب: 17473
کانال تلگرامی "رصد راهبردی الفبا" در 13ام فروردین اقدام به انتشارتصاویر تجمع دانشجویان دانشگاه بوعلی مقابل مقبره خالق هولوکاست ایرانی نمود.

به گزارش صدای دانشجو، کانال تلگرامی "رصد راهبردی الفبا" در 13ام فروردین اقدام به انتشار تصاویر تجمع دانشجویان همدان مقابل مقبره خالق هولوکاست ایرانی نمود.

این تصاویر مربوط به تصاویر تجمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان در آذر ماه 89 می باشد.

این تجمع در زمانی اتفاق افتاد که جمعی از صهیونیست های تندرو اعلام کرده بودند که قصد دارند بیت المقدس را تخریب کنند، به همین دلیل این دانشجویان نیز برای جلوگیری از تندروی و اعتراض به سیاست های رژیم صهیونیستی اقدام به تجمع مقابل مقبره استر و مردخای که یک مکان مقدس برای صهیونیست ها به حساب می آید کردند.

از دیگر خواست های این حرکت دانشجویی جایگزینی واژه مقبره به جای زیارتگاه برای این مکان بود. دانشجویان در آن مقطع بر حذف واژه زیارتگاه اصرار داشتند و معتقد بودند که در کشور شیعی و شهر دارالمومنین همدان واژه زیارتگاه که دارای بار معنایی مقدس برای مردم است نباید برای محل دفن قاتل چند ده هزار ایرانی به کار برده شود.

این در خواست دانشجویان که مورد استقبال مردم نیز واقع شده بود باعث شد تا واژه زیارتگاه از سردر این مکان حذف شود.

استر و مردخای در ایجاد هولوکاست ایرانی نقش بسزایی داشتند. جهت اطلاع بیشتر از نقش این دو و فلسفه 13 به در اینجا کلیک کنید.

تصاویر تکمیلی را در ادامه خواهید دید.

انتها پیام/م

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار