مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 14. فروردين 1395 - 1:13   |   کد مطلب: 17477
قائم مقام آموزش اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: رهبری به صراحت پاسخ کسانی که از مذاکره دم می‌زنند و می‌گویند نباید موشک داشت را دادند و باید گفت که هیچ کشوری به بهانه گفت‌وگو و مذاکره قدرت دفاعی خودش را محدود نمی‌کند.

به گزارش صدای دانشجو، سید عباس شهرآئینی قائم مقام آموزش اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ضمن تبریک روز جمهوری اسلامی ایران، گفت: تاریخ اسلام و انقلاب نشان داده اکثر ضربه‌هایی که مسلمانان خورده‌اند از جریانات داخلی بوده و نه از دشمنان خارجی.

شهرآئینی ادامه داد: یکی از دلایل بارز این مسئله نداشتن ایمان قلبی و عمل خالصانه در بخشی از مسلمانان بوده که فقدان این ایمان و عمل و در یک کلام خودسازی، زمینه نفوذ دشمن را در فرد بیشتر می‌کند و افراد را نفوذ پذیر می‌کند.
عضو هیات عالی نظارت جامعه اسلامی دانشگاه تهران افزود: حضرت امام(ره) بیانی دارند به این مضمون که خدا نکند انسان پیش از آنکه خود را بسازد جامعه به او روى آورد و در میان مردم نفوذ و شخصیتى پیدا کند که خود را می‌‏بازد.
(نفاقی که منجر به خیانت شود مرحله نهایی نفوذ است.) شکل گیری نفاق در امت حضرت رسول (ص) مثل حرکت مورچه سیاه روی سنگ سیاه در شب تاریک است.
وی ادامه داد: این شکل گیری از آن رو خطرناک است که آرام و پنهان شکل می‌گیرد و در بزنگاه‌های حساس تاریخی نمود پیدا می‌کند و به این شکل می‌تواند با کمترین نمود بیشترین ضربه را بزند.
این فعال دانشجویی تصریح کرد: این که ما گاهی اوقات شاهد این هستیم که بعضی مواضع و خواست‌های دشمن به صورت موجه‌تر از زبان برخی مسئولان نظام ما بیان می‌شود نتیجه نفاق این قشر افراد است که اگر جلویش گرفته نشود به خیانت منجر خواهد شد که این مرحله نهایی نفوذ است و ما در همین انقلاب خود بارها  شاهد این مرحله از نفوذ بوده‌ایم و ظاهرا بازهم خواهیم بود.
شهرآئینی گفت: زمینه پیدایش نفاق در کسانی بیشتر است که جایگاهی که در آن قرار گرفته‌اند با باورها و ارزش‌هایشان هم خوانی ندارد و در نتیجه سعی می‌کنند به انحای مختلف باورهای خود را القا کنند البته به صورتی که به جایگاهشان ضربه‌ای نخورد و وظیفه دانشجویان بیدار تلاش در جهت افشای این خط نفاق است.

وی در خاتمه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مداحان، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب به صراحت پاسخ کسانی که از مذاکره و گفت‌وگو دم می‌زنند و می‌گویند نباید موشک داشت را دادند، باید گفت که هیچ کشوری به بهانه گفت‌وگو و مذاکره با دیگران قدرت دفاعی خودش را محدود نمی‌کند.

انتهای پیام/م

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار