مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 15. فروردين 1395 - 15:45   |   کد مطلب: 17496
دبیر اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان:
دانشگاه بوعلی سینا با برکناری مدیر آموزشی خود خسارت بزرگی متحمل می‌شود
دبیر اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان در واکنش به برکناری سوئیزی، مدیر امور آموزشی دانشگاه بوعلی سینا گفت: این دانشگاه با برکناری این نیرو خسارت بزرگی متحمل شده و واقعا حیف است که بخش حساس آموزشی دانشگاه از چنین ظرفیتی محروم شود.

به گزارش صدای دانشجو، محسن اصلی‌پور، دبیر اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در همدان، در واکنش به خبر برکناری سوئیزی، کارمند خوش سابقه این دانشگاه گفت: وی از نظر وجدان کاری و پیگیری کارهای دانشجویان واقعاً یک کارمند نمونه بود. مشکلات دانشجویان را طوری پیگیری می‌کرد که گویی مشکل خودش یا فرزندشان است. از سوی دیگر کاملاً بر قوانین و مقررات آموزشی مسلط بود و کارهای آن بخش بدون حضور وی بر زمین می‌ماند.

 

وی در خصوص فعالیت‌های سوئیزی افزود: در سال‌های حضورم در دانشگاه بوعلی با بسیاری از کارمندان دانشگاه در ارتباط بودم. سوئیزی بر خلاف بسیاری از کارمندان، همیشه مشغول تلاش بود. بارها خود بنده می‌دیدم که تا ساعت 8 شب چراغ اتاق وی روشن بوده و مشغول پیگیری کارهای دانشجویان است.

 

اصلی‌پور با اظهار بی اطلاعی از دلایل برکناری این کارمند خوش سابقه، اضافه کرد: نظرات سیاسی کادر فعلی دانشگاه با وی سازگاری ندارد و ممکن است همین موضوع موجب برکناری وی شده باشد.
 

وی در ادامه با اشاره به خدمات سوئیزی در دانشگاه بوعلی سینا تصریح کرد: واقعیت این است که دانشگاه بوعلی با از دست دادن این نیرو خسارت بزرگی متحمل شده و واقعا حیف است که بخش حساس آموزشی دانشگاه از چنین ظرفیتی محروم شود.

انتها پیام/م

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار