مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 16. فروردين 1395 - 17:05   |   کد مطلب: 17504
دفتر مطالبه عدالت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی:
"فاجعه منا" نباید به فراموشی سپرده شود + عکس
قائم مقام جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا از ارسال نامه ای برای ساخت المان یا نقاشی دیواری فاجعه منا در یکی از میادین شهر برای شورای شهر همدان خبر داد.

علی روزبهانی در گفتگو با خبرنگار صدای دانشجو با اشاره به تاکیدات مکرر رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر عدم فراموشی فاجعه منا، از ارسال نامه ای از طرف دفتر مطالبه عدالت جامعه اسلامی دانشجویان برای ساخت المان یا نقاشی دیواری فاجعه منا در یکی از میادین شهر برای شورای شهر همدان خبر داد.
وی با بیان اینکه تبیین و پیگیری مطالبات رهبری از وظایف اصلی مدیران و مسئولین می باشد، خاطر نشان کرد: بررسی بیانات مقام معظم رهبری بخصوص در 27مهرماه1394 نشان از اهمیت فاجعه منا دارد تا جایی که رهبری از آن با عناوین فاجعه بسیار تلخ و حیرت انگیز یاد کردند و خطاب به مسئولین تاکید کردند که به هیچ وجه نباید این موضوع فراموش شود.
علی روزبهانی با اشاره به نامه ارسالی اظهار کرد: در متن نامه تاکید کرده ایم این المان شهری یا نقاشی دیواری علاوه بر این که در یکی از نقاط اصلی یا میادین شهر باشد باید با مبنای ارتباط مفهومی و معنایی با فاجعه منا، توجه به جنبه های زیباشناختی و تبیین سکوت دولت های غربی و نهادهای حقوق بشری باشد.
قائم مقام جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا تاکید کرد: فلسفه وجودی دفتر مطالبه عدالت جامعه اسلامی دانشجویان که از مهر94 تشکیل شده است مبتنی بر پیگری مطالبات رهبری است و نامه نگاری ها با نهادها و سازمان ها یکی از کارهای دفتر مطالبه عدالت می باشد.

 

انتها پیام/م

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار