مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 17. فروردين 1395 - 21:36   |   کد مطلب: 17509
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از اعطای 160 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی به متقاضیان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش صدای دانشجو سرهنگ پاسدار شهرام صادقی در گفتگو با "نافع" با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب درباره تحقق اقتصاد مقاومتی و شعار سال افزود: خوشبختانه بسیج و سپاه به صورت عملی در این عرصه ورود پیدا کرده، اما به این مقدار بسنده نکرده و در سال جاری سعی می کنیم طرح های بهتری داشته باشیم.

وی، توجه بیشتر به صنایع تبدیلی و قطب بندی و خوشه بندی با توجه به نیاز شهرستان ها را از برنامه های امسال بسیج سازندگی برای تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: آمادگی داریم تا تجربیات خود را به دیگر دستگاه ها انتقال داده و از کمک سایر دستگاه نیز بهره مند شویم.

صادقی اعلام کرد: ایجاد مشاغل خرد و خانگی، یکی از راه های تحقق اقتصاد مقاومتی است و پارسال 160 میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای نزدیک به 990 طرح اختصاص یافت.

وی اعلام کرد: این طرح ها به طور میانگین برای نزدیک به 2 هزار نفر اشتغال زایی داشته است.

مسئول بسیج سازندگی استان همدان گفت: متقاضیان در 24 رشته مانند پرورش قارچ، دامداری، پرورش زنبورعسل، گلخانه، پرورش طیور، گیاهان دارویی و ایجاد صنایع تبدیلی به تولید پرداخته اند.

صادقی اضافه کرد: این سازمان ابتدا دوره های آموزشی را برای متقاضیان برگزار کرده و سپس افراد واجد شرایط را برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی می کند که پارسال  نزدیک به 7 هزار نفر آموزش داده شده اند.

وی اعلام کرد: به هر فرد از 50 تا 300 میلیون ریال تسهیلات بانکی تعلق می گیرد.

پایان پیام/م

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار