مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 18. فروردين 1395 - 13:46   |   کد مطلب: 17520
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان از اکران دانشگاهی فیلم سینمایی بادیگارد خبر داد.

امیر موسیوند در گفتگو با خبرنگار صدای دانشجو  گفت: قصد داریم به صورت ویژه فیلم سینمایی "بادیگارد" را برای دانشجویان دانشگاه های بوعلی سینا و علوم پزشکی همدان اکران کنیم.

موسیوند گفت: این فیلم 23 ام فروردین ماه در سالن همایش های علوم پزشکی همدان از ساعت 13:30 برای دانشجویان علاقه مند اکران خواهد شد.

 وی در خصوص هدف برگزاری این برنامه گفت: به نظر میرسد حمایت و شناساندن فیلم های فرهنگی مناسب و دغدغه مند در حوزه انقلاب اسلامی آن هم در این آشفته بازاری که بیشترT فیلم های ضدفرهنگی به جوانان و مردم عرضه می شود ضروری باشد. عمده هدف ما این است تا با معرفی این فیلم ها به نوعی از ادامه دار بودن این فعالیت ها حمایت کرده باشیم.

موسیوند افزود: این اولین اکران دانشگاهی ما محسوب نمی شود و سال گذشته توانستیم اولین اکران فیلم شیار 143 را در همدان دانشته باشیم. ان شاء الله در آینده نیز مجددا به اکران فیلم های ارزشی حوزه انقلاب اسلامی خواهیم پرداخت.

وی در خصوص استقبال دانشجویان از چنین برنامه هایی گفت: میزان استقبال دانشجویان بیشتر از تصور ما بوده به طوری که در اکران قبلی برای فیلم شیار 143 حدود 300 نفر برای یک سالن 130 نفره بلیط خریداری کردند که این فضا نشان می دهد جامعه دانشگاهی به اکران های این چنینی بیشتر از این ها نیازمند است.

موسیوند عنوان کرد: در این اکران تخفیف ویژه 60 درصد به نسبت سینماهای داخل شهر همدان را برای دانشجویان در نظر گرفته ایم و دانشجویان علاقه مند دانشگاه های بوعلی سینا و علوم پزشکی همدان می توانند برای دریافت بلیط به دفاتر جامعه اسلامی در دانشگاه های بوعلی و علوم پزشکی مراجعه نمایند.

انتها پیام/م

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار