مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 19. فروردين 1395 - 22:08   |   کد مطلب: 17532
اولین جلسه شورای تبیین مواضع خواهران در سال 95 با حضور مسؤلین خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه های همدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار صدای دانشجو، اولین جلسه شورای تبیین مواضع خواهران در سال 95، با حضور مسؤلین خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه های همدان برگزار شد.

 

در این جلسه که در دفتر مسئول بسیج دانشجویی استان همدان برگزار شد مسؤلین خواهر حوزه های بوعلی، آزاد، صنعتی، مطهری و رضایی نژاد حضور داشتند.

در این جلسه عملکرد بسیج دانشجویی استان در سالی که گذشت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با توجه به شعار سال برنامه ریزی هایی برای سال جاری در نظر گرفته شد.

 

مسؤل بسیج دانشجویی استان ضمن تبریک سال نو و آرزوی موفقیت هرچه بیشتر در سال پیش رو، سال 94 را به لحاظ دو اتفاق مهم تصویب برجام و همچنین انتخابات مجلس و خبرگان، سال مهمی دانست.

 

طیب فریادرس در ادامه صحبت هایش به نام گذاری سال به نام "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل" اشاره کرد و از دانشجویان خواست تا امسال همت بیشتری برای عملیاتی شدن این شعار داشته باشند.

 

فریادرس از مسئولیت خواهر بسیج دانشجویی خواست تا در کنار وظایف خود در بسیج دانشجویی سه هدف، تبیین مفهوم اقتصاد مقاومتی در دانشگاه ها و جامعه، پیگیری جهت تشکیل و راه اندازی مراکز دانش بنیان و همچنین ایجاد هسته های مطالبه گری را مدنظر قرار داده و دنبال کنند.

در ادامه جلسه، مسئول خواهران بسیج دانشجویی استان گزارشی از عملکرد واحد خواهران بسیج دانشجویی در سال گذشته ارایه کرد.

 

 شادکام گفت: درسال گذشته واحد خواهران گام بلندی مطابق با فرمایشات رهبری جهت احیا و بازیابی هویت حقیقی زن برداشته است.

 

وی گفت: با اینکه نهضت "ما زنده ایم" در شهریور سال گذشته برای اولین بار توسط سازمان مطرح شد، الحمدلله توانستیم با کمک خواهران برنامه های غنی و مفیدی با این رویکرد در سطح استان برگزار کنیم که برای مثال می توان به برگزاری کارگاه دو روزه، کرسی آزاد اندیشی، تریبون آزاد و تشکیل هسته مطالعات زنان اشاره کرد.

 
در ادامه جلسه نیز مسؤلین خواهر حوزه های بوعلی، آزاد، صنعتی، مطهری و رضایی نژاد هر کدام گزارشی از اردوی راهیان نور حوزه خود و نقاط ضعف و قوت آن ارائه کردند.

در ادامه این جلسه معاون فرهنگی بسیج دانشجویی استان  به جمع بندی کلیات اردوی راهیان نور پرداختند.

 

معصومی در ادامه بابت همکاری مسئولین خواهر دانشگاه ها جهت پیگیری برنامه های فرهنگی راهیان نور از قبیل تهیه بسته فرهنگی، تهیه نشریه، سررسید، ساخت وتوزیع کلیپ و صوت مناسب برای کاروان های راهیان نور تشکر کرد.

.
در پایان جلسه مسؤلین خواهر حوزه ها هرکدام عملکرد ناحیه بسیج دانشجویی در سال گذشته را از منظر خود مورد سنجش و ارزیابی قرار دادند.

 

ایشان همچنین پیشنهادهای خود برای بهتر شدن برنامه ها در سال جدید را ارائه کردند و از ناحیه بسیج دانشجویی استان خواستند برنامه ریزی مدون جهت بهتر برگزار شدن اردوهای جهادی و توجه به بحث کارآفرینی و کمک به تولید داخلی را در اولویت کارهای خود قرار دهد.

 

 

 

انتها پیام/م

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار