مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 21. فروردين 1395 - 23:11   |   کد مطلب: 17538
دبیر هیات قایقرانی همدان گفت: سه قایقران همدانی از شانس بالایی برای حضور در مسابقات قایقرانی رویینگ جوانان آسیا برخوردار هستند.

به گزارش صدای دانشجو، مهدی صمدی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: حمید چوبداری، محمدجواد جعفری و امیرمحمد یونسی هر سه از قایقرانان برتر استان و عضو تیم ملی هستند که برای کسب سهمیه آسیایی با چهار قایقران دیگر از کشورمان در اردوهای انتخابی حضور دارند.
وی اضافه کرد: این سه قایقران نزدیک به یکسال در اردوهای مستمر تیم ملی شرکت دارند و تاکنون در پنج مرحله اردوی تدارکاتی حضور یافته و با عملکرد مطلوب خود رضایت کادر فنی را دنبال داشته اند.
صمدی افزود: ششمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی رویینگ مردان رده سنی جوانان و زیر 23 سال نیز از چند روز قبل به میزبانی دریاچه زریوار مریوان استان کردستان دایر شده و تا چهارم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
وی هدف از برگزاری این اردوهای مستمر را حضور قدرتمند تیم ملی جوانان و زیر 23 سال کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا و کاپ رویینگ آسیا عنوان کرد و گفت: هر سه ملی پوش قایقرانی همدان شانس بالایی برای اعزام به مسابقات آسیایی دارند.
وی بیان کرد: چهار قایقران از استان های تهران، زنجان، کردستان و گیلان نیز همراه با این سه قایقران همدانی زیر نظر طاهر کبوتری مربی تیم ملی در اردوی تدارکاتی تیم ملی حضور دارند.
همدان دارای 30 قایقران در رشته رویینگ است و قایقرانان استان در این ماده سابقه کسب مدال های رنگارنگ آسیایی را دارند.

پایان پیام/م

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار