مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 22. فروردين 1395 - 0:19   |   کد مطلب: 17545
نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه باید اقداماتی در راستای ماندگاری بیشتر مسافران در همدان انجام شود، گفت: ستاد اسکان باید با مدیریت واحد و یکپارچه در همدان تشکیل شود.

به گزارش صدای دانشجو به نقل از خبرگزاری فارس، حمیدرضا طبی‌مسرور  در جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با اشاره به اینکه شهرداری برای استقبال از بهار و نوروز نهایت تلاش خود را به‌کار گرفت، اظهار کرد: سازمان‌ها و مناطق شهرداری همدان در طرح استقبال از بهار اقدامات خوبی را انجام دادند که این اقدامات رضایت شهروندان و مسافران را در بر داشت.

وی با اشاره به اینکه به دلیل اقدامات انجام شده باید از پرسنل شهرداری قدردانی شود، بیان کرد: با وجود مشکلات مالی و شرایط آب و هوایی قبل از عید نوروز، کارها دقیق و در زمان خود انجام شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه زمان ماندگاری مسافران در همدان باید بیشتر شود، افزود: زمان بالای ماندگاری مسافران در همدان موجب رشد و توسعه شهر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بالا بردن ماندگاری مسافران در همدان نیازمند برنامه‌های بلندمدت است، گفت: اصناف امسال در ایام نوروز فعال‌تر بودند و بازار، خدمات مناسبی را در ایام تعطیلات به مسافران و شهروندان ارائه داد.

طبی‌مسرور همچنین خواستار تشکیل ستاد اسکان، به شکل مدیریت واحد و یکپارچه در همدان شد.

عضو شورای شهر همدان نیز در این جلسه گفت: در تعطیلات نوروزی امسال نظافت شهری به شکل مناسبی انجام شد.

محمدرضا الیاسی با بیان اینکه تصادف منجر به فوت در شهر همدان به صفر رسید، اظهار کرد: این مهم نتیجه اقدامات مناسب ترافیکی و هماهنگی مناسب بین دستگاهی بود.

وی خاطرنشان کرد: سرما و مشکلات مالی نتوانست جلوی فعالیت شهرداری را بگیرد به طوری که همه اقدامات به نحو صحیح انجام شد.

انتهای پیام/م

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار