مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 26. فروردين 1395 - 11:06   |   کد مطلب: 17575
ریحانی با بیان اینکه نباید با مفاسد اقتصادی برخورد سیاسی کرد، گفت: روزنامه‌های زنجیره‌ای برای شانه خالی کردن از زیر بار تخلف میلیاردی و تطهیر چهره دولت کنونی این تخلف را به دولت قبل نسبت دادند و به اسم برخورد با ...

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از فارس؛ سجاد ریحانی معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به تخلف 105 میلیاردی دولت روحانی و تطهیر این تخلف توسط روزنامه‌های زنجیره‌ای و نسبت دادن آن به دولت قبل، اظهار داشت: در سالی که به «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نامگذاری شده، مردم منتظر اقدام جدی دولت برای عملی کردن آن هستند.

وی افزود: اگر دولت در باب این تخلف، اشتباهی صورت داده، باید موضوع را برای مردم شفاف‌ کند و خوب است با چنین تخلفاتی، سیاسی برخورد نکند. انتظار مردم برخورد حقیقی با تخلفات اقتصادی است.

معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی در ادامه گفت: برخورد با این تخلف، سنگ محک خوبی برای دولت خواهد بود که نسبت خود را درباره عمل به اقتصاد مقاومتی مشخص شود. علاوه بر این مانور خوبی برای قوه قضائیه نیز خواهد بود که در سال عمل به اقتصاد مقاومتی، با تخلفات اقتصادی برخورد جدی کند.

ریحانی با تأکید بر اینکه برخورد با مفاسد اقتصادی نباید دچار چالش‌های سیاسی شود، گفت: متأسفانه روزنامه‌های زنجیره‌ای بجای تقبیح این تخلف، آن را به دولت قبلی نسبت دادند که ربطی به آن دولت نداشت، درحقیقت روزنامه‌های زنجیره‌ای موضوع را سیاسی کردند.

وی تصریح کرد: روزنامه‌های زنجیره‌ای برای اینکه از زیر بار این تخلف شانه خالی کنند و برای اینکه چهره دولت کنونی را تطهیر کنند، این تخلف را به دولت قبل نسبت دادند و به اسم برخورد با مفاسد اقتصادی، آن را ابزاری برای اهداف سیاسی خود کردند.

معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه مردم منتظر برخورد جدی دولت با تخلف صورت گرفته هستند، گفت: اگر موضوع برخورد با مفاسد اقتصادی سیاسی شود، مسئله برخورد با مفاسد اقتصادی به ابزاری برای فشار به گروه‌های مختلف می‌شود و نفعی به مردم نخواهد رساند.

ریحانی در پایان خاطرنشان کرد: نباید با معیشت مردم برخورد سیاسی کرد، اگر روزنامه‌های زنجیره‌ای دلسوز مردم هستند، باید به دنبال برخورد با مفاسد اقتصادی باشند، نه اینکه از آن استفاده ابزاری کند و به دولت دیگری نسبت دهند.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار