مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 29. فروردين 1395 - 10:19   |   کد مطلب: 17594
شنبه های اقدام و عمل نام طرحی است که با همکاری واحد های کالک و اقتصاد مقاومتی قرارگاه شهید باقری قصد دارد تا خرداد 95 در قالب آن به ایفای نقش دانشجویان در راستای تحقق شعار سال بپردازد.

به گزارش صدای دانشجو، بسته ی ایده بخش شنبه های اقدام و عمل قرارگاه شهید باقری  منتشر شد .

شنبه های اقدام و عمل نام طرحی است که با همکاری واحد های کالک و اقتصاد مقاومتی قرارگاه شهید باقری قصد دارد تا خرداد 95 در قالب آن به ایفای نقش دانشجویان در راستای تحقق شعار سال بپردازد که شامل  اسناد عملیاتی همراه با  بسته پشتیبان متناسب با فضای دانشگاه است .

در ۵ هفته آینده همراهتان هستیم با:
شنبه های اقدام عمل
شنبه 28فروردین: ما و اقدام عمل
شنبه 4اردیبهشت: فساد و اقدام عمل
شنبه 11اردیبهشت:  اقدام عمل استانی 1
شنبه 19اردیبهشت:  اقدام عمل استانی 2
شنبه 26اردیبهشت:  دانشگاه و اقدام عمل

نحوه ارائه این بسته به این صورت است که چهارشنبه قبل از اجرای هر هفته، ایده بخش مرتبط با آن در سامانه کالک منتشر می شود و مجموعه ای از ایده ها، پشتیبان ها، تجربیات دانشگاه ها، کارگاه ها و محصولاتی از این دست را به دست عزیزان فعال تشکل های داشجویی خواهد رساند تا فرصت کافی برای دانشگاه ها جهت تامل و پیگیری برگزاری انواع مختلف برنامه هایی که در بسته ذکر شده فراهم شود
.
برای استفاده از این بسته ابتدا pdf آن را دانلود کنید. قسمت های آبی رنگ داخل متن، لینک به صفحات وب می باشد که محصول متناسب با آن را ارائه داده است.

دانلود بسته شماره اول شنبه های اقدام وعمل :‌  ما و اقدام عمل
لینک دانلود اول : http://kalk.ir/doc/package/243/
لینک دانلود دوم: http://q-b.ir/content/2899

در پایان ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت است که اینها تنها ایده های کمی از انبوه ایده هایی می باشد که می توانیم برای فرهنگ سازی میان انبوه دانشجویان دانشگاه در زمینه اقتصاد مقاومتی به کار ببریم و ایده های بسیار دیگری وجود دارند که خود شما عزیزان می توانید برای برگزاری آنها را جستجو کرده و اجرا نمایید. ایده هایتان را برای هر چه غنی تر شدن بسته به کالک و یا مرکز اقتصاد مقاومتی قرارگاه شهید باقری بفرستید و همچنین تجربه های برگزاری این بسته را در کالک تجربیات برای استفاده سایر دوستانتان بارگزاری نمایید. همچنین دو کانال تلگرام کالک به آدرس https://telegram.me/kalk_ir   و کانال اقتصاد مقاومتی قرارگاه شهید باقری به آدرس https://telegram.me/eqtesadmoqavemati برای استفاده در اختیار شماست.

همچنین در بسته ای که مشاهده نمودید تنها بخشی از محصولاتی که واحد اقتصاد مقاومتی قرارگاه شهید باقری جمع آوری نموده بود را دیدید. برای دریافت کامل مجموعه اقتصاد مقاومتی قرارگاه که شامل 6 دی وی دی است با تلفن   88381556   و ۰۹۳۹۵۰۰۵۵۱۲ تماس بگیرید و درخواست کنید تا دوستان شما در قرارگاه برای شما ارسال نمایند.
منتظر بسته شماره دوم با نام فساد واقدام  و عمل باشید .

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار