مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 30. فروردين 1395 - 0:35   |   کد مطلب: 17596
معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا همدان با همکاری واحد انجمن های علمی دانشجویی و واحد کانون های فرهنگی و هنری، در نظر دارد اولین جشنواره "هنر سبز" را با اهداف زیست محیطی برگزار نماید.

به گزارش صدای دانشجو، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا همدان با همکاری واحد انجمن های علمی دانشجویی و واحد کانون های فرهنگی و هنری، در نظر دارد اولین جشنواره "هنر سبز" را با اهداف زیست محیطی برگزار نماید.

این جشنواره در سه بخش پوستر، عکس و ساخت تندیس زباله و نیز یک بخش ویژه ایده های زیست محیطی برگزار می شود.

شرکت در بخش ساخت تندیس زباله گروهی بوده و شرکت کنندگان می بایست در کارگاه های آموزشی این بخش شرکت نمایند.

آثار ارسالی به این جشنواره می بایست قابلیت اجرایی در سطح دانشگاه و شهر را داشته باشند و در راستای بهبود و برطرف کردن معضلات محیط زیست باشد.

علاقه مندان می توانند آثار بخش های پوستر،عکس و بخش ویژه خود را تا ساعت 24 روز پنج شنبه، 23 اردیبهشت ماه 1395 به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

ضمنا علاقه مندان بخش ساخت تندیس زباله می بایست تا تاریخ یکشنبه 12ام اردیبهشت  1395 در سایت این بخش ثبت نام خود را تکمیل کرده باشند.

همچنین علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به دبیرخانه جشنواره به نشانی دانشگاه بوعلی سینا همدان، خانه فرهنگ، دبیرخانه جشنواره هنر سبز مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن های 38380993 081 و 08138380787 تماس حاصل نمایند.

پوستر شرایط ، مقررات و اعلام جوایز این جشنواره را در ادامه مشاهده  می نمایید.

 

انتها پیام/م

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار