مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 1. ارديبهشت 1395 - 10:08   |   کد مطلب: 17606
80 نفر از نمایندگان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی استان همدان به دیدار مقام معظم رهبری مشرف شدند.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از خبرگزاری فارس، پیش از ظهر امروز مراسم بدرقه نمایندگان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان به منظور دیدار با مقام معظم رهبری از دفتر نماینده ولی فقیه در استان انجام شد.

پیش از انجام مراسم، نمایندگان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان، ذکری که قرار است در حضور رهبر معظم انقلاب، قرائت کنند را همخوانی کردند.

پس از آن نماینده ولی فقیه در استان، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان و سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان سخنانی را ایراد کردند.

در این مراسم نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه خدای متعال در طینت شما نسل جوان محبت و عشق به خود، اولیا و نایبان اولیا و نایب بر حق امام زمان (عج)، امام خامنه‌ای(مد ظله‌العالی) را نهاده است، اظهار کرد: این عشق و محبت امری فطری است.

آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ادامه داد: همه می‌دانیم همانگونه که شما برای دیدار با مقام معظم رهبری بی‌صبرانه لحظه شماری می‌کنید عده‌ای نیز کینه‌توزی و دشمنی می‌کنند که باید مراقب دسیسه‎های آنها بود.

*تلاش دشمنان برای بدبین کردن مردم به روحانیت و شیعه

وی افزود: دشمنان و کینه‌توزان برای رسیدن به اهداف خود برخی دشمنان را لباس دین پوشانده‌اند تا مردم را نسبت به روحانیت و شیعه بدبین کنند چراکه در صورت بدبین شدن مردم به دین و روحانیت، دین از دست خواهد رفت.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: در صورتی که دشمنان موفق شوند روحانیت را از ما بگیرند یقیناً دین از ما گرفته خواهد شد.

وی گفت: دشمنان اوایل انقلاب نیز اسلام منهای روحانیت را مطرح کردند که رهبر کبیر انقلاب فرمودند «اسلام منهای روحانیت مثل کشور بدون پزشک است».

محمدی بیان کرد: برخی بی‌جهت از عالمان دین بدشان می‌آید که امام(ره) در مورد این افراد نیز گفتند، آنها از نطفه حلال نیستند.

وی خطاب به جوانان حاضر در مراسم گفت: شما باید بسیار شکرگزار باشید که پدران و مادرانی دارید که شیر و لقمه حلال به شما دادند و با تربیت سالم در این صف قرار گرفته‌اید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطرنشان کرد: امیدوارم دیدار با مقام معظم رهبری نقطه عطفی در دوران زندگی شما باشد و توفیق زیارت امام عصر(عج) نیز نصیب شما و تمام دوستداران ایشان مهیا شود.

وی با بیان اینکه در سال 10 تا 20 میلیون نفر به زیارت خانه خدا می‌روند و تنها معدودی از این نفرات صاحب‌خانه را زیارت می‌کنند، افزود: شرف و عزتی بالاتر از زیارت صاحب‌خانه نیست.

محمدی به تنظیم نامه‌ای برای دیدار چند هزار نفری مردم استان با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم شرایطی را مهیا کنیم تا هر ساله قشری از مردم استان با مقام معظم رهبری دیدار کنند.

سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان نیز بیان کرد: دیدار مسئولان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با رهبر معظم انقلاب، بعد از هشت سال محقق شده است.

مجتبی عباسی با بیان اینکه در آستانه میلاد حضرت علی (ع) 3 هزار نفر از مسئولان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند کرد، ادامه داد: 80 نفر از مسئولان اتحادیه در دو بخش آقایان و بانوان نیز برای تجدید بیعت با مقام معظم رهبری روز چهارشنبه در این دیدار حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه امیدواریم دانش‌آموزان رهروان خوب شهدای دانش‌آموز باشند تصریح کرد: دیدار با رهبر معظم انقلاب و شنیدن بیانات ایشان، محتوای اصلی این دیدار است.

پس از مراسم، نمایندگان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان با بدرقه نماینده ولی فقیه در استان، با دو دستگاه اتوبوس عازم تهران شدند تا عصر امروز با حضور در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) هماهنگی‌های لازم برای دیدار فردا صورت گیرد.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار