مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 1. ارديبهشت 1395 - 10:57   |   کد مطلب: 17611
فرمانده نیروی انتظامی گفت: از ۲۶ دستگاه موظف شده در موضوع حجاب و عفاف، تنها نیروی انتظامی است که به وظیفه خود در این عرصه عمل می کند.

به گزارش صدای دانشجو، سردار حسین اشتری در گفت و گوی اختصاصی با خبرگزاری دانشجو با اشاره به اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی با 300 مصوبه، 26 دستگاه و ارگان را در موضوع طرح حجاب و عفاف موظف کرده است گفت: این در حالی است که خیلی از دستگاه ها به مصوبات این شورا که بالاترین مرجع قانونگذاری کشور است عمل نمی کنند و شاهدیم که غیر از نیروی انتظامی تنها چند دستگاه از ظرفیت ها و امکانات خود در این زمینه استفاده می کنند و مابقی به وظایف خود یا عمل نمی کنند یا ناقص عمل می کنند.

وی در مورد اینکه دولت در این زمینه به چه اندازه به وظایف خود عمل می کند گفت: دعب دولت محترم این است که به مصوبات قانونی جامه عمل بپوشاند و امیدواریم این اتفاق بیفتد.

سردار اشتری در پاسخ به این سوال که چرا تمام هجمه ها در ابن حوزه تنها به نیروی انتظامی معطوف است گفت: همان طور که می دانید نیروی انتظامی تنها دستگاهی است که در این زمینه به وظایف خود عمل می کند و ما امیدواریم با پیگیری ها و اقدامات صورت گرفته شاهد انجام وظایف تمام دستگاه ها در این زمینه و پیشرفت های محسوس باشیم.

 

فرمانده نیروی انتظامی در مورد ادامه یا توقف طرح امنیت اخلاقی تاکید کرد: ما از زمان ابلاغ ریاست جمهوری وقت هیچ گاه این طرح را متوقف نکرده ایم و با حمایت قضایی طرح امنیت اخلاقی را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار