مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 2. ارديبهشت 1395 - 7:47   |   کد مطلب: 17620
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادواره شهدای دانشجوی میبد گفت: با غیرت دینی کربلای یک خلق‌شد تا دشمن پیشنهاد کربلای 2 و 3 ندهد.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بسیج دانشجویی، شب گذشته در مراسم اختتامیه یادواره شهدای دانشجوی میبد، "سعید جلیلی" با اشاره به غیرت دینی رزمندگان دفاع مقدس گفت: با غیرت دینی حماسه والفجر و کربلای یک خلق‌می‌شد تا دشمن نه‌نتها پیشنهاد کربلای 2 و 3 نمی‌داد بلکه نگران حماسه‌های چون کربلای5 بود.

وی با بیان اینکه غیرت دینی منبع اقتدار و تولید عزت و امنیت برای کشور است اقزود: از آزادسازی خرمشهر تا پرتاب ماهواره به فضا و پیشرفت‌های هسته‌ای در اوج تحریم‌ها، همه با غیرت دینی حاصل‌شد.

نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی با تاکید بر اینکه شهدای هسته‌ای نمونه‌های بارز غیرت دینی بودند خاطرنشان‌کرد: با غیرت دینی است که می‌توان حماسه‌های دفاع مقدس را در سایه صحنه‌های اقتصادی و علمی و فناوری هم رقم‌زد.

جلیلی در تبیین غیرت دینی گفت: غیرت دینی همان تفکر بسیجی است که امام ما فرمود اگر فضای دلنشین تفکر بسیجی بر کشور حاکم‌شود چشم طمع جهان‌خواران از کشور قطع خواهدشد.

وی افزود: امروز با غیرت دینی است که از حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام و حریم امنیت یک ملت با افتخار دفاع می‌شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جای تعجب است کسانی که دستاوردهای حاصل از غیرت دینی یک ملت را تجربه کرده‌اند آنگاه قدرت و توانایی‌های ملت ایران را در خلقت حماسه‌های بزرگ انکارکرده، توانایی ملت را فقط در ساخت آبگوشت بزباش معرفی می‌کنند.

وی تصریح‌کرد: عده‌ای توانایی‌های حماسه بزرگ ملت را در دفاع مقدس و هماوردی‌های بزرگ منطقه  یا در علم و فناوری دیده‌اند اما صحبت از واردات مدیر برای کشور می‌کنند.

جلیلی با اشاره به اینکه جریانی در کشور باوجود ترس دشمن از تفکر دینی و غیرت ملت به مفاهیمی چون دین و غیرت آلرژی و حساسیت دارند گفت: در شرایط کنونی تاکید رئیس‌جمهور بر غیرت دینی جای خوشحالی دارد.

انتهای پیام/ م

دیدگاه شما

آخرین اخبار