مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 2. ارديبهشت 1395 - 11:06   |   کد مطلب: 17625
طی دعوت نامه ای از سوی مجمع تشکل های اسلامی دانشگاه بوعلی سینا؛
استاندار همدان برای پاسخگویی به دانشگاه بوعلی سینا دعوت شد + تصویر
مجمع تشکل های اسلامی دانشگاه بوعلی سینا طی نامه ای محمد ناصر نیکبخت، استاندار همدان را برای پاسخگویی به سوالات دانشجویان این دانشگاه دعوت نمودند.

به گزارش صدای دانشجو، مجمع تشکل های اسلامی دانشگاه بوعلی سینا طی نامه ای محمد ناصر نیکبخت، استاندار همدان را برای پاسخگویی به سوالات دانشجویان این دانشگاه دعوت نمودند. متن دعوتنامه به شرح زیر می باشد:

 

«من عقیده‌ام این است که مسئولین باید در دانشگاه‌ها شرکت کنند؛ رؤساى سه قوه، مسئولین میانى، رئیس صداوسیما، مسئولین سپاه و نیروهاى مسلح؛ این‌ها بروند با دانشجوها جلسه بگذارند و حرف‌هاى گفتنىِ دانشجوها را بشنوند. هیچ چیزى جاى این گفت‌وگوى رودررو و چهره‌به‌چهره را نمی‌گیرد؛ همانى که سنت قدیمى روحانیون ما بوده که بنشینند روى منبر، با مردم چهره‌به‌چهره حرف بزنند. من الآن از همین‌جا به مسئولین سفارش می‌کنم که در جلسات دانشجویى شرکت کنند؛ بیایند، بشنوند از دانشجوها و بگویند به دانشجوها.» بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان تشکل های اسلامی سال 1391

 

جناب آقای محمد ناصر نیکبخت

 استاندار محترم همدان

سلام علیکم

با سلام و صلوات بر محمد (ص) و آل محمد (ص)، احتراما به استحضار می رساند پیرو تاکیدات مکرر رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر پاسخگویی مسئولان نسبت به وظایف و اختیارات خود به آحاد مختلف مردم و همچنین توصیه به مسئولین برای حضور در دانشگاه، بدینوسیله تشکل های دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا به نمایندگی از دانشجویان ، از جنابعالی جهت حضور در جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان و نمایندگان تشکل های دانشجویی و انجمن های علمی دانشگاه بوعلی سینا پیرامون عملکرد استانداری همدان طی دوران مسئولیت جنابعالی و تشریح دستاوردها و فعالیت ها ، دعوت به عمل می آید.

بدون شک حضور جنابعالی و پاسخ به سوالات جامعه دانشگاهی می تواند نقشی بسیار مهم در آگاهی دانشجویان از دستاوردهای دولت تدبیر و امید داشته باشد.

 

 

انتها پیام/م

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار