مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 10. ارديبهشت 1395 - 8:38   |   کد مطلب: 17657
در پی تشکیل معاونت امداد مستضعفان از سوی حجت الاسلام رئیسی، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) از در نامه‌ای از تولیت آستان قدس رضوی تشکر کرد.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ در پی تشکیل معاونت امداد مستضعفان از سوی حجت الاسلام رئیسی، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق از در نامه ای از  تولیت محترم آستان قدس رضوی تشکر کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

«خدمت به محرومین، بزرگترین عبادت است.»
امام خمینی رحمه الله
 
جناب حجت الاسلام رئیسی، تولیت محترم آستان قدس رضوی علیه‌السلام؛
سلام علیکم؛
 
حرکت ارزشمند حضرت عالی در رسیدگی به محرومان و دیدار خانواده‌های حاشیه‌ شهر مشهد موجبات خوشحالی و امیدواری دردمندان و مستضعفان انقلاب اسلامی را فراهم آورد. صد البته که حرکاتی مانند آن‌چه شما انجام داده‌اید، وظیفه‌ای است که از همه‌ی مسئولین جمهوری اسلامی انتظار می‌رود، اما با کمال تأسف باید گفت که بسیاری مسئولان از این واجب غافلند و اگر به چنین چیزی معتقد هم باشند، آن را در اولویت‌های آخر خود قرار می‌دهند.

از طرفی اقدام دیگر شما در تشکیل «معاونت امداد مستضعفان» و پیگیری دستورات مقام معظم رهبری در منشور هفت‌گانه ابلاغی به جناب عالی، نقطه‌ی امیدی است برای بهبود و کارآمدتر شدن آن آستان مقدس. باشد که دیگر مسئولان نیز به وظایف محوله به خود، خصوصا آن‌چه از طرف مقام معظم رهبری مورد تصریح قرار گرفته است عمل نمایند.

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام وظیفه‌ی خود می‌داند این جهت‌گیری صحیح و چنین اقدامات شایسته‌ای را قدر بداند و همچنین از خداوند متعال طلب توفیقات روزافزون را برای حضرت عالی دارد.

امید است حرکت شما منشأ خیری برای رسیدگی و اهتمام بیشتر دیگر مسئولان به مستضعفین و ولی نعمتان انقلاب باشد.

سایه‌ی رهبری مستدام
بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق‌علیه‌السلام

انتهای پیام/ م

دیدگاه شما

آخرین اخبار