مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 11. ارديبهشت 1395 - 8:23   |   کد مطلب: 17665
مقیمی گفت: اگر مسئولان صندوق‌ها تلاش بیشتری در رابطه شمارش آراء انجام دهند امیدواریم بتوانیم تا ساعات اولیه شنبه نتایج را اعلام کنیم.

به گزارش صدای دانشجو به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدحسین مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور در گفت‌وگویی، اظهار داشت: تاکنون هیچ مورد امنیتی گزارش نشده و قوانین و مقررات در داخل شعب اخذ رأی توسط مردم رعایت شده و تبلیغات در شعب اخذ رای صورت نگرفته است.

 

وی ادامه داد: هیئت‌های اجرایی و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی از اول صبح امروز در حوزه‌ها حضور داشتند. شورای نگهبان و هیئت‌های نظارت نیز کار خود را به خوبی انجام می‌دهند، بازرسان وزارت کشور نیز در اکثر شعب حضور دارند.

 

معاون سیاسی وزیر کشور خاطرنشان کرد: سعی بر این شده که دواطلبان، نمایندگانی را که برای حضور در پای صندوق‌های رأی معرفی کردند در شعب اخذ رأی حاضر کنند؛ جزء یکی دو مورد گزارشاتی که ارسال‌ شده در ما بقی حوزه‌ها نمایندگان داوطلبان حضور دارند.

 

مقیمی تصریح کرد: حضور بازرسان، مجریان، ناظران و نمایندگان داوطلبان کمک می‌کند که همه روند انتخابات به‌ درستی پیش برود.

 

وی درباره تعرفه‌ها گفت: هیچ مشکلی درباره تعرفه‌ها نداشتیم و تعرفه‌ها نیز به‌ اندازه کافی چاپ و تهیه‌ شده است؛ تا این لحظه نیز گزارشی مبنی بر کمبود تعرفه ارائه نشده است.

 

رئیس ستاد انتخابات کشور به صندوق‌های سیار نیز اشاره کرد و گفت: طبق تصمیمی که هیئت‌های اجرایی و مسئولان حوزه‌ها گرفتند، صندوق‌های سیار اخذ رای در مکان‌ها و مناطقی که مشخص شده حضور دارند؛ مکان‌هایی هم که نیاز به بالگرد داشتیم مکاتبات لازم انجام‌ شده و آنها نیز همکاری لازم را انجام دادند.

 

مقیمی درباره زمان اعلام نتایج دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: در اکثر حوزه‌ها شمارش آراء تا فردا صبح به‌ پایان خواهد رسید و فقط سه حوزه‌ای که تعداد نمایندگان آن بیشتر است، اگر مسئولان صندوق‌ها تلاش بیشتری در این رابطه انجام دهند امیدواریم بتوانیم تا ساعات اولیه شنبه نتایج را اعلام کنیم.

انتها پیام/م

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار