مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 19. ارديبهشت 1395 - 9:16   |   کد مطلب: 17730
دوازدهمین دوره از انتخابات شورای مرکزی و هئیت ناظر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان درروز سه شنبه 14 اردیبهشت ماه برگزار شده است.

به گزارش صدای دانشجو، دوازدهمین دوره از انتخابات شورای مرکزی و هئیت ناظر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان درروز سه شنبه 14 اردیبهشت ماه برگزار شده است.

بنا به گفته دبیر روابط عمومی انجمن اسلامی ثبت نام از دانشجویان از تاریخ 17 اسفندماه 1394 تا 18 فروردین ماه 1395 صورت گرفته و در تاریخ 22 فروردین ماه با تشکیل کمیته بررسی از داوطلبان مصاحبه صورت گرفته وصلاحیت نامزد ها تایید شده است.

 این انتخابات از ساعت 9 صبح روز سه شنبه شروع شده و تا ساعت 4بعد از ظهر شمارش آراء به طول انجامیده است و بصورت همزمان در تمامی دانشکده های دانشگاه بوعلی سینا همدان برگزار شده که پس از بررسی نتایج از بین نامزد های منتخب هفت نفر برای شورای مرکزی و نیز 2 نفر برای هیئت ناظر انتخاب شده اند.

اسامی منتخبین که در واقع اعضای جدید شورای مرکزی منتسب می شوند در ظهر روز 15 اردیبهشت در جلسه ی تعیین مسئولیت های شورای مرکزی با حضور نامزدهای منتخب و نیز هیئت ناظر وقت به این شرح اعلام گردیده است:

 مجتبی مرادی، دبیر تشکیلات

 مریم عبدلی، قائم مقام تشکیلات

 احمد حمیدی نیا، دبیر عقیدتی سیاسی

 زهرا منطقی، دبیر فرهنگی

 مهدی بیگ محمدی، دبیر علمی و صنفی

 ابراهیم ملکی، دبیر تبلیغات

 مصطفی قاسمی محبوب ملکی، دبیر روابط عمومی

 فهمیه رضایی میعاد، عضو علی البدل

 فردین شیخ محمدی، عضو علی البدل

و اعضای هیئت ناظر نیز به این شرح است:

 محمد کرمی، عضو اصلی

 امین خانی، عضو علی البدل

انتها پیام/م

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار