مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 20. ارديبهشت 1395 - 0:10   |   کد مطلب: 17773
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان از لغو برنامه پرسش و پاسخ با استاندار گفت و اعلام کرد: تاریخ جدید متعاقبا اعلام می شود.

امیر موسیوند عصر یکشنبه در پاسخ به خبرنگار صدای دانشجو در خصوص برنامه پرسش و پاسخ دانشجویی با حضور استاندار در دانشگاه بوعلی اعلام کرد: در راستای مطالبه رهبری در زمینه حضور مسئولان در دانشگاه ها و ضرورت عقلی پاسخگویی مسئولان به افکار عمومی در مورد حوزه مدیریتی خود، اقدام به برگزاری این برنامه کرده ایم.

موسیوند گفت: ما 29 فروردین امسال نامه ای از طریق سه تشکل دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا برای دعوت از استاندار برای حضور در دانشگاه به استانداری ارسال کردیم. (اینجا)
وی گفت: در همین زمینه برای پیگیری نامه جلساتی با استانداری داشتیم و  چون از این مسیر پاسخی دریافت نکردیم خواستیم در قالبی انتقادی، اعتراض خود را به این بی اعتنایی بیان کنیم.
موسیوند گفت: قرار بود این اعتراض در برنامه 13 ام اردیبشهت در حاشیه سخنرانی دکتر حسن عباسی برگزار شود که تماس هایی با نماینده مجمع تشکل ها گرفته شد و قرار شد در آینده نزدیک جناب آقای استاندار به دانشگاه بیاید.
وی گفت: بعد از کش و قوس های نسبتا زیاد نهایتا تاکنون قرار شده که فردا نمایندگان مجمع تشکل های اسلامی جلسه ای با مسئولین استانداری برگزار نمایند و تاریخ و نحوه چگونگی حضور استاندار در دانشگاه مورد ارزیابی قرار بگیرد.
موسیوند گفت: در پاسخ به این دعوت استانداری از مجمع تشکل ها، برنامه فردا دوشنبه که قرار بود از ساعت 14 در دانشکده علوم دانشگاه بوعلی برگزار بشود لغو شده است و تاریخ دقیق برنامه بعدی فردا پس از جلسه با مسئولان استانداری اعلام خواهد شد.
انتها پیام/م

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار