مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 20. ارديبهشت 1395 - 13:01   |   کد مطلب: 17798
مسئول بررسی تحلیل بسیج دانشجویی استان همدان گفت: مطالبه گری منحصر به اداره کل گمرگ استان نخواهد ماند و کمیته مطالبه گری نشست های مختلفی با مسئولین خواهد داشت.

به گزارش صدای دانشجو، ناصر قوامی اعلام کرد: چهارشنبه هفته گذشته درخواست مجوزی برای تجمع مقابل درب اداره کل گمرک استان همدان از طرف بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان به فرمانداری همدان داده شد.
قوامی گفت: هدف از برگزاری این تجمع پیگیری مطالبات رهبری در زمینه منع واردات کالای خارجی در صورت وجود کالای مشابه داخلی بود. دانشجویان استان خواستند تا تجمعی مقابل اداره کل گمرک استان داشته باشند و یک مطالبه عمومی در این عرصه را به گوش مسئولین برسانند.
وی گفت: دقت و نظارت بر روی کالاهای وارداتی و صادراتی استان بسیار مهم است، بعضا مواردی هست که واردات کالایی مشابه زمینه ساز ورشکستگی شرکت های شهرک صنعتی همدان شده و این قضیه باید مورد توجه قرار بگیرد. ما خواستار عدم ورود کالاهایی هستیم که مشابه ایرانی آن در کشور یا استان موجود می باشد.
قوامی گفت: تمرکز جریان دانشجویی و رصد این جنبش بر روی واردات و صادرات موضوعی است که ما به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد تا ان شاء الله در این زمینه گفتمان مطالبه گری از مسئولین شکل بگیرد.
وی ادامه داد: روز شنبه که دانشجویان برای پیگیری مجوز به فرمانداری مراجعه کردند، مسئولین اعلام کردند که چون فضا باز هست اجازه تجمع نمی دهیم، فلذا از آنجایی که دانشجویان قانون مند هستند تصمیم گرفته شد که نحوه مطالبه گری را تغییر دهیم و جلسه ای پرسش و پاسخ با مدیرکل گمرک استان در این زمینه ها داشته باشیم.
قوامی گفت: در این جلسه بنا داریم دانشجویان در زمینه های متفاوت و از رشته های گوناگون حضور داشته باشند و مطالبات خود را مطرح کنند تا در این خصوص کمیته ای تشکیل بشود.
وی گفت: از این به بعد هم این مطالبه گری منحصر به اداره کل گمرگ استان نخواهد ماند و این کمیته نشست های مختلفی با مسئولین متفاوت خواهد داشت.
قوامی گفت: بسیج دانشجویی تحقق اقتصاد مقاومتی را ضروری می داند و بصورت دیده بان عمل خواهد کرد و اقدام عملی را سرلوحه کار قرار خود خواهد داد.
انتها پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار