مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 22. ارديبهشت 1395 - 11:18   |   کد مطلب: 17827
حسن عباسی به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران در این دانشگاه حضور یافت و سخنرانی کرد.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران؛ این برنامه با حضور کثیر دانشجویان همراه شد که مشروح سخنان عباسی و تصاویری از آن را در ادامه می بینید:

امروز شهدای مدافع حرم، شهدای جهانی مبارزه با تکفیر هستند و نام لشگر 25 کربلای مازندران بعد از گذشت حدود 30 سال، بر زبان‌ها جاری می شود.

30 سال پیش وقتی در کربلای 5 و قبل از آن در سال 64 در والفجر 8، لشکر ویژه 25  کربلا حماسه عظیمی را در عبور از اروند و آزادی فاو و نبرد کنار دریاچه‌نمک آفرید، امروز هم در صحنه منازعات منطقه‌ای با تروریست‌های تکفیری که یک ساز‌و‌کار تمدن‌ستیز و زن‌ستیز و اسلام‌ستیز را از خودشان ارائه می‌کنند، فرزندان رشید سپاه کربلای مازندران، حماسه بین والفجر 8 در سال 64 در فاو را با حماسه نبرد در حلب و به‌ویژه در خان طومان ترکیب کردند.

 

دانلـــــــــود

از دی‌ماه 92 تا مردادماه 94 در طول 20 ماه 180 هزار میلیارد بورس کشور از دست رفت و این به معنای 60 برابر اختلاس 3 هزار میلیاردی است، چرا کسی جواب نداد این 180 هزار میلیارد در کجا هزینه شد و چرا عده‌ای تنها مردم را با برجام سرگرم می‌کنند و اصل موضوع را پنهان می‌کنند.

ما را از کشتن و دادگاه و... نترسانید. باید این ربا از درون این دولت و حکومت برچیده شود، وزیر ربوی باید از این مسئولیت‌ها عزل شود. به بیگانه امید نبندید تا بزرگان فقهی و کلامی، کلمه "دیوث سیاسی" را در تذکر قائده نفی سبیل را به کار نبرند.

اساتید اقتصاد غرب تاکید کردند که علم اقتصاد سقوط کرده است

وی با اشاره به اینکه مملکتی که 4 میلیون 600 هزار دانشجو دارد و اساتیدش آن همراهی لازم را با جامعه ندارند و باید پاسخگو باشند، متذکر شد: وقتی هزار استاد دانشگاه غربی نامه می‌نویسند که علم اقتصاد سقوط کرده است، شما یک استاد اقتصاد در جمهوری اسلامی پیدا نمی‌کنید که سقوط علم اقتصاد را بپذیرد.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون‌مرز یادآور شد: مهمترین پایگاه اطلاع‌رسانی اقتصاد جهانی نقشه منتشر می‌کند و بدهی جهان را 60 تریلیون دلار عنوان می‌کند، اما ما درهای اقتصادی کشور خود را باز کردیم تا کشورهایی که دچار بحران اقتصادی هستند، بتوانند خود را از بحران نجات دهند.

این مسئول خاطرنشان کرد: این کشورهایی که پس از برجام هر روز به ایران رفت‌وآمد می‌کنند، نه از سر دلسوزی و برای پیشرفت ایران، بلکه برای نجات کشورهای خود از بحران وارد ایران می‌شوند.

ایران در برجام گول خورد، تحریم دلار برداشته نشود عملا یعنی هیچ!

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به موضوع برداشته نشدن تحریم‌ها پس از برجام و دور خوردن ایران از آمریکا گفت: آن روی این کار را انجام ندادند، امروز سیف رفت آمریکا و گفت تقریبا هیچ چیزی نصیب ما نشد و وزیر خزانه‌داری هم گفت ما هیچ قولی در این خصوص ندادیم و درست هم گفت.

عباسی با بیان اینکه اگر آن روز دولت به حرف منتقدان گوش می‌داد، امروز سرش کلاه نمی‌رفت، اضافه کرد: آن روزی که وزیر انرژی آمریکا با صالحی سر چگونگی پر کردن راکتور اراک بحث می‌کرد، رئیس بانک مرکزی ما هم باید می‌رفت سر یوترن چانه می‌زد، که متاسفانه در اینجا سر ایران کلاه رفت.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون‌مرز ادامه داد: باید در توافق هسته‌ای به برداشتن یوترن یا دوربرگردان‌ها تأکید می‌شد که متأسفانه تحریم‌ها برداشته نشد و یوترن باقی ماند که ای کاش عکس این موضوع انجام می‌شد.

این مسئول با بیان اینکه در صورت برداشته نشدن «یوترن» معاملات با ایران باید از چرخه نظام آمریکا عبور کند، تصریح کرد: آمریکا لیستی از مراودات و کالا‌ها دارد که رهبری در دیدار اخیر با کارگران این کار آمریکا را ایران‌هراسی اقتصادی نام نهادند.

عباسی یادآور شد: سه گروه شامل «افراد حقیقی»، «شرکت‌ها، بانک‌ها» و «کمپانی‌ها و دولت‌ها» در «یوترن» تحت فشار خواهند بود و در صورت برداشته نشدن یوترن در اقتصاد ایران اتفاقی نمی‌افتد.

 

انتهای پیام/م
 
 
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار