مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 22. ارديبهشت 1395 - 13:27   |   کد مطلب: 17828
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا خبر داد
وعده استاندار همدان برای حضور در دانشگاه بوعلی
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا گفت: مسؤولان ارشد استانی قول مساعد حضور استاندار در دانشگاه بوعلی برای پاسخگوی به سؤالات تشکل‎های دانشجویی را دادند.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از خبر گزاری فارس، امیر موسیوند در خصوص موضوع دعوت از استاندار همدان به منظور حضور در دانشگاه بوعلی، اظهار کرد: 29 فروردین ماه امسال در این راستا نامه‌ای با امضای سه تشکل دانشجویی بوعلی‎سینا به دفتر استاندار تحویل داده شد.

وی ادامه داد: پس از ارسال نامه چند نوبت با مسؤول دفتر و معاون سیاسی استاندار صحبت کرده و توضیح و شرح درخواست دادیم.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا ادامه داد: مسؤول دفتر و معاون سیاسی استاندار همدان مخالفتی با حضور استاندار در دانشگاه نداشتند و حتی عنوان کردند که تلاش لازم برای حضور استاندار در دانشگاه را خواهند داشت.

این مسئول بیان کرد: پس از گذشت مدتی از عدم حضور استاندار در دانشگاه احساس شد که ایشان بنای حضور در این دانشگاه را ندارد.

موسیوند با اشاره به برنامه برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه طی امروز و البته لغو آن بیان کرد: امروز مقرر بود با اصحاب رسانه نشست خبری داشته باشیم و در این نشست موضع‌‎گیری خود را مطرح کنیم.

وی ضمن عذرخواهی از رسانه‎ها برای لغو نشست خبری امروز، در ادامه سخنانش اظهار کرد: مسؤولان ارشد استانی تماس گرفته و قول دادند که استاندار همدان در دانشگاه حضور پیدا کنند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا اظهار کرد: تشکل‌های دانشجویی دانشگاه بوعلی آمادگی دارند در فضای علمی و محترمانه صحبت‎های خود را با استاندار همدان مطرح کنند و پاسخ استاندار را بشنوند.

وی بیان کرد: تشکل‎های دانشجویی دانشگاه بوعلی خود را دلسوزترین جریان و قشر نسبت به دولت، شخص استاندار و مجموعه مدیریت استان می‎داند و همه صحبت‎ها و پیگیری‎های ما از روی دلسوزی است تا مشکلات رفع شود.

موسیوند با بیان اینکه در گذشته نیز از تمام استانداران و مسؤولان برای حضور در دانشگاه دعوت به عمل آمده بود، ادامه داد: از آقای نیکبخت نیز از ابتدای ورود به استان درخواست کردیم تا در دانشگاه حاضر شوند اما نتیجه‌ای حاصل نشد که البته امروز قول مساعد برای حضور در ایشان در دانشگاه گرفته شد.

وی بیان کرد: مبنای دعوت از استاندار همدان برای حضور در دانشگاه مطالبه صریح مقام معظم رهبری است که می‌فرمایند «رئیس جمهور، رئیس مجلس، فرمانده سپاه، رئیس صدا و سیما و... باید در بین دانشجویان حضور یابد».

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا با بیان اینکه مقام معظم رهبری از مسؤولان تراز اولی اسم می‌برند که مسؤولان میانی استان نیز مشمول این مسئله هستند، افزود: اصل بر این است که استاندار باید در دانشگاه حضور پیدا کند.

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه بوعلی سه تشکل دارای مجوز و فعال دارد، ادامه داد: همه تشکل‌های دانشگاه بوعلی از استاندار همدان برای حضور در دانشگاه دعوت کرده و به صورت نامه کتبی درخواست خود را اعلام کرده‌اند.

موسیوند در پایان بیان کرد: مجموعه مدیریت دانشگاه نیز همکاری لازم را دارد تا جلسه با استاندار در فضای علمی و محترمانه برگزار شود.

انتهای پیام/م

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار