مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 23. ارديبهشت 1395 - 10:12   |   کد مطلب: 17832
فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: موضوع حلب برای عربستان و ترکیه حیثیتی شده بنابراین با همه توان در آنجا دخالت می‌کنند، در حقیقت حلب آخرین زورآزمایی مقاومت و متجاوزین است.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از خبرگزاری فارس، سرلشکر پاسدار محسن رضایی طی یادداشتی کوتاه جزئیاتی از وضعیت فعلی شهر حلب و نحوه تجهیز تسلیحاتی، لجستیکی و اطلاعاتی تروریست‌های تکفیری را افشا کرد.

وی در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: اسلحه، مهمات، پول و غذا از مرزهای جنوبی و از بندر اسکندرون ترکیه به دست آن‌ها می‌رسد. همچنین از طریق کشتی از عربستان و قطر به آن‌ها کمک می‌شود.

اخیراً منابع خبری تائید کرده‌اند که تعدادی از ژنرال‌های ترکیه، عربستان و آمریکا که متخصص در جنگ‌های ویژه هستند به تکفیری‌ها اضافه‌شده‌اند و درواقع عملیات خان طومان را آن‌ها هدایت کردند.اکنون موضوع حلب برای عربستان و ترکیه حیثیتی شده بنابراین با تمام توان در آنجا دخالت می‌کنند. در واقع حلب آخرین زورآزمایی مقاومت و متجاوزین است.

در مقابل آن‌ها، ارتش سوریه تنها با کمک مستشاران ایرانی در حال مقاومت است . حمایت‌های روسیه مدت کمی یعنی مدت شش ماه انجام شد و بعداً هم عمدتاً به کشور خود برگشتند، ولی خدای متعال پشتیبان مظلوم است و پیروزی از آن ملت و دولت سوریه و جبهه مقاومت خواهد بود

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار