مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 25. ارديبهشت 1395 - 10:39   |   کد مطلب: 17862
جمعی از دانشجویان و نمازگزاران تهرانی امروز در اعتراض به ویژه‌خواری و زندگی اشرافی عرفی شده در میان برخی از مدیران و مسئولان کشور بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه تجمع کردند.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از خبرگزاری فارس، به همت جنبش عدالتخواه دانشجویی جمعی از دانشجویان و نمازگزاران تهرانی دیروز در اعتراض به ویژه‌خواری و زندگی اشرافی عرفی شده در میان برخی از مدیران و مسئولان کشور بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه تجمع کردند.

بنابراین گزارش دانشجویان و نمازگزاران تهرانی در این تجمع اعتراضی با درست داشت دست‌نوشته‌هایی همچون « شب‌ها آسوده بخوابید، ناوهای آمریکایی به استخرهایتان را کاری ندارند، با این زندگی اشرافی چگونه رویتان می‌شود از مردم سخن بگوئید؟، شما این پولها را چگونه خرج می‌کنید؟ و مولایمان ویلا نداشت» اعتراض خود را به پرداخت حقو‌ق‌های نجومی به برخی از مدیران و نحوه زندگی اشرافی آنها نشان دادند.

گفتنی است در این تجمع پلاکاردهایی در دست معترضان بود که روی آن فیش حقوقی چند ده میلیونی برخی مدیران در معرض دید عموم قرار گرفته بود.

* نادری: مدیرانی که حقوق نجومی می‌گیرند نمی‌توانند درد مردم را بفهمند/ تغییر رئیس بیمه فقط صورت مسئله را پاک کرد

شایان نادری عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در حاشیه تجمع امروز دانشجویان که در اعتراض به «حقوق نجومی مدیران دولتی» برگزار شد، گفت: انتشار حقوق چند ده میلیونی مسئولان که اخیرا در رسانه‌ها منتشر شد نشان می‌دهد مسئولان دولت دردی از مردم محروم و مستضعف نچشیده‌اند و به همین دلیل هم نمی‌توانند درد مردم را دوا کنند.

وی افزود: دولت تدبیر و امید در این شرایط بد اقتصادی چنین حقوق‌هایی را به مدیران پرداخت می‌کند و این باعث بی‌اعتمادی مردم به نظام می‌شود.

نادری تصریح کرد: مردم همواره به نظام وفادار بوده‌ و همیشه پشتیبان نظام بوده‌اند ولی وقتی این حقوقی‌های چند ده میلیونی را می‌بینند از مسئولان ناامید خواهند شد.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: کسانی که حقوق‌های نجومی می‌گیرند باید در اذهان عمومی رسوا شوند.

وی گفت: دولت باید پاسخ مناسبی به مردم بدهد. با عوض کردن یک مدیر و جایگزین کردن فردی که آن هم حقوق‌های نجومی دریافت می‌کرده است دردی را دوا نمی‌کند. با این کار فقط صورت مسئله را پاک می‌کند و اصل فساد هنوز باقی است.

نادری اظهار داشت: گرفتن حقوق چند 10 میلیونی عین فساد است. یک مسئول نباید صد برابر یک کارمند حقوق بگیرد. آیا می‌توان به بهانه اینکه فردی مدیری است به وی 50 الی 60 میلیون حقوق بدهد. این تبعیض است و مردم چنین چیزی را نمی‌پسندند.

* حقوق‌های نجومی چگونه از گلوی مدیران پایین می‌رود

علی محمدی یکی از معترضان در حاشیه این تجمع در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: مردم ما امروز از بیکاری و وضعیت بد اقتصادی در رنج هستند ولی برخی مدیران حقوقی به انداره ده سال یک کارمند می‌گیرند.

وی افزود: واقعا مدیرانی که چنین حقوقی می‌گیرند از مردم شرم نمی‌کنند، چگونه این پولها از گلویشان پائین می‌رود. این بار وقتی خواستند چنین پولی را خرج کنند حتما به مردمی که برای نان شب هم محتاج هستند فکر کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خواسته ما و مردم این است که قوه قضائیه و مجلس با چنین مدیرانی برخورد کند.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار