مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 28. ارديبهشت 1395 - 11:42   |   کد مطلب: 17870
منتخب مردم تهران در مجلس دهم گفت: پیام مجلس دهم تحول‌خواهی و تغییر است و فردی که نماد تغییر و تحول‌خواهی باشد، باید به عنوان رئیس مجلس دهم انتخاب شود که محمدرضا عارف نماد این تحول‌خواهی است.

به گزارش صدای دانشجو، محمود صادقی منتخب اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس دهم، در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به نظرات مطرح‌شده در ارتباط با ریاست مجلس دهم، گفت: مجلس دهم به دنبال ایجاد تغییر و تحول است و به نظر من نماد این تغییر و تحول محمدرضا عارف است که می‌تواند پاسخگوی نیازها در این باره باشد.

وی افزود: آقای عارف از نظر ویژگی‌های شخصی و تجارب کاری، شخصیتی کم‌نظیر در نظام است و به خوبی می‌تواند در جهت خواسته‌های مردم  و هم‌سو و هماهنگ با سیاست‌های کلی نظام حرکت کند.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم اظهار داشت: ترکیب مجلس دهم پیام تحول‌خواهی را به همراه دارد و خواهان تغییر است که آقای عارف نماد این تغییر و تحول‌خواهی است.

صادقی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مجموعه منتخبین در مجلس دهم اعم از اصولگرا و اصلاح‌طلب به دور از بازی‌های سیاسی به فکر منافع مردم و مصالح ملی و ارزش‌های انقلاب باشند و حرکت در این مسیر را سرلوحه کار خود قرار دهند و حفظ وحدت و هم‌گرایی و همچنین رعایت اخلاق در اولویت کار قرار داشته باشد.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار