مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 28. ارديبهشت 1395 - 13:32   |   کد مطلب: 17880
لاریجانی در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان صدا و سیما:
مشکل سرافراز پورمحمدی بود/ از عمر کوتاه مدیریت سرافراز متاسفم
رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان صدا و سیما با خنده خطاب به پورمحمدی گفت: مشکل سرافراز به نظرم پورمحمدی بود و از عمر کوتاه سرافراز متاسفم.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از خبرگزاری دانشجو، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان صدا و سیما که از صبح امروز در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شده در قبال اشتباهی که نظام اسلامی مجری برنامه در خصوص معرفی مدیران و سمت های آن ها داشت گفت: 30 سال از عمر نظام اسلامی گذشته است و سن ایشان بالا رفته و این گونه جابه جا گفتن سمت ها از وی پذیرفته شده است.

 

وی در ادامه به بحث هایی که در این همایش مطرح شده اشاره کرد و گفت: بحث های خوبی را مطرح کردند سرافزار و جناب عسگری، پورمحمدی و دیگران در خلال بحث هایشان مطالبی را مطرح کردند اما من احساس می کنم که مشکل سرافزار پورمحمدی بود.

 

لاریجانی، پورمحمدی معاون صدا و سیما را پدیده ای عجیب و غریب برشمرد و گفت: مدیریت ایشان مشکل زا است و از عسگری خواهش دارم به گونه ای کار کنند تا ده سال دیگر برای چنین جلسه ای در اینجا دور هم جمع شویم.

 

رئیس مجلس گفت: از این که دوست عزیزی مثل سرافراز را پس از یک سال و نیم از دست می دهیم بسیار تاسف می خورم چرا که عمر مدیریت ایشان بسیار کوتاه بود ایشان 20 سالی است که در عرصه رسانه حضور دارند و در رادیو و تلویزیون برون مرزی اقدامات خوبی را از خود به جا گذاشته اند و سرمایه گذاری های بسیاری در این زمینه انجام داده اند.

 

وی در ادامه به خلاقیت های سرافراز در خصوص برنامه های برون مرزی اشاره کرد و گفت: سرافراز در برنامه های برون مرزی خلاقیت های خوبی از خود نشان داد و در زمان مدیریتش مسائل خوب و مختلفی را برای کار در دستور داشتند و کار خوبی بوده است و در این مدتی که ریاست رادیو و تلویزیون را برعهده داشتند تلاش های خوبی از ایشان مشاهده کردیم اما مشکلاتی در این زمینه وجود داشته که ایشان نتوانستند کار را ادامه دهند.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار