مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 29. ارديبهشت 1395 - 9:42   |   کد مطلب: 17883
مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال گفت شاگردان پرویز مظلومی می‌توانند با پیروزی مقابل ذوب‌آهن در فینال جام حذفی بر همه مشکلات غلبه کنند.

به گزارش صدای دانشجو، علیرضا اکبرپور امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: استقلال در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال عملکرد پر فراز و نشیبی داشت و همین امر بسیاری از هواداران را نگران و ناراحت کرده است.

وی افزود:‌ کسب مقام سومی توسط شاگردان پرویز مظلومی در حالی  که اکثر هفته‌های لیگ برتر را در صدر جدول بودند، شکست پر گل برابر حریف سنتی و نتایج ضعیف در هفته‌های پایانی لیگ، از جمله مواردی است که موجب اعتراض هواداران شده است.

این پیشکسوت فوتبال گفت: البته ما نباید تنها به نتایج منفی و به طور کلی به نقاط ضعف توجه کنیم و به عبارت معروف باید نیمه پر لیوان را هم دید و سپس نتیجه‌گیری کرد.

اکبرپور تصریح کرد: نکته مهم در مورد عملکرد تیم فوتبال استقلال در فصل جاری این است که امسال تیم از نظر میانگین سنی جوان شده بود و برخی از بازیکنان فصل نخست خود را در این تیم بزرگ تجربه می‌کردند و تا سال‌ها می‌توانند برای استقلال مفید باشند.

وی افزود: از سوی دیگر استقلال در رده سوم لیگ برتر قرار گرفته و جواز حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا را بدست آورده است، ضمن اینکه شاگردان پرویز مظلومی به فینال جام حذفی راه‌یافته و می‌توانند قهرمان این رقابت‌ها شوند.

مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال تهران بیان داشت: ما بخواهیم و یا نخواهیم فوتبال و به طور کلی ورزش ایران و بسیاری از کشورها نتیجه‌گرا هستند و استقلال با پیروزی در جام حذفی می‌تواند بر بسیاری از مشکلات خود غلبه کند.

اکبرپور گفت: پیروزی مقابل ذوب‌آهن در فینال جام حذفی به استقلال روحیه دوباره داده و این تیم در تعطیلات لیگ برتر و تا شروع مسابقات فصل جدید، می‌تواند در آرامش برای بازسازی، رفع نقاط ضعف تاکتیکی و جذب بازیکنان جدید اقدام کند.

وی در پایان گفت: بنابراین اگر هواداران خواهان موفقیت استقلال در فصل آینده و کسب قهرمانی در لیگ برتر و حضور قدرتمند در آسیا هستند، باید از تیم خود تا فینال جام حذفی حمایت کرده و مسائل حاشیه‌ای را فراموش کنند.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار