مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 29. ارديبهشت 1395 - 11:18   |   کد مطلب: 17892
گروهی از عناصر تروریستی حملاتی را علیه مواضع نیروهای سوری در جنوب غرب دمشق انجام دادند، اما ارتش سوریه نیروهای تازه‌نفس را به منطقه اعزام کرد و تروریست‎ها مجبور به تغییر وضعیت از حالت تهاجمی به حالت دفاعی شدند.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از خبرگزاری فارس، گروهی از عناصر تروریستی «جبهه النصره» و «الفاتحین» امروز(سه شنبه) از  شهرک خان الشیخ در جنوب غرب شهر دمشق به مواضع نیروهای سوری حمله کردند.

عناصر تروریستی در گام نخست مواضع ارتش سوریه را در نزدیکی بزرگراه «السلام» با خمپاره و موشک هدف قرار دادند و پس از درگیری چند ساعته موفق به اشغال بخش کوچکی از بزرگراه شدند.

همزمان با درگیری‌های سنگین، ارتش سوریه نیروهای تازه نفس را به منطقه اعزام کرد و تروریست ها از حالت تهاجمی به حالت دفاعی تغییر وضعیت دادند.



اندازه بزرگتر نقشه در اینجا    

 

پس از کاهش نسبی درگیری ها در منطقه، نیروهای سوری با پشتیبانی جنگنده های نیروی هوایی حملاتی را از محورهای الخماره، فیله سلوم و کارخانه داروسازی در غرب شهرک خان الشیخ انجام دادند و ساعتی قبل موفق شدند علاوه بر مناطق آلوده به تروریست ها در بزرگراه السلام، مزارع غرب شهرک خان الشیخ را نیز آزاد کنند.

در این عملیات بیش از 30 تن از عناصر تروریستی کشته شدند و دو خودروی مجهز به دوشکای آنان منهدم شد. با پاکسازی مزارع غرب شهرک خان الشیخ، امنیت به طور کامل به بزرگراه السلام بازگشت.

به گزارش فارس، نیروهای سوری شامگاه سه شنبه به عملیات پیشروی خود به سمت شهرک خان الشیخ ادامه دادند و در همان لحظات اولیه موفق شدند بیش از 8 مجتمع مسکونی در غرب شهرک را پاکسازی کنند، اما درگیری ها به شدت بین دو طرف در غرب شهرک ادامه دارد.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

عناوین پربازدید

آخرین اخبار