مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 29. ارديبهشت 1395 - 12:38   |   کد مطلب: 17910
آیا وقت آن نرسیده که مسئولین فعلی این دانشگاه از ریاست این دانشگاه گرفته تا هیات امنا در یک اقدام انقلابی ثابت کنند که این دانشگاه در دست نا اهلان نیست؟

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد تهران خطاب به هیات امنا و ریاست دانشگاه آزاد اسلامی نامه ای سرگشاده نوشت.

متن این نامه به شرح ذیل است:

۱_جناب حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی
ریاست محترم هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی
۲_استاد گرامی جناب آقای دکتر میرزاده
ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی
3_ جناب حجت الاسلام محمدیان عضو محترم هیات امنا
ریاست محترم نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها
۴_ استاد گرامی جناب آقای دکتر فرهادی عضو محترم هیات امنا
وزیر محترم علوم و تحقیقات و فناوری
۵_استاد گرامی جناب آقای دکتر هاشمی عضومحترم هیات امنا
وزیر محترم وزارت بهداشت و درمان
۶_جناب حجت الاسلام سید حسن خمینی عضو محترم هیات امنا
ریاست مرکز حفظ و نشر آثار امام خمینی(ره)
۷_استاد گرامی جناب آقای دکتر جاسبی عضو محترم هیات امنا

سلام علیکم
از آنجا که  نظر مراجع عظام و محترم تقلید از بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی و امام خامنه ای گرفته تا حضرات آیات ؛مرحوم بهجت،مرحوم لنکرانی،نوری همدانی،مکارم شیرازی،سبحانی،صافی گلپایگانی،وحیدخراسانی،جوادی آملی و ...

مبنی بر نجاست و کفر بهائیت و لزوم برائت از این فرقه ضاله صراحتا اعلام شده است،به عرض میرساند:

از آنجا که دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب اسلامی می باشد و اگر   با انقلاب مردمی و رهبری با درایت بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی امام روح الله  (ره)  بساط طاغوت برچیده نمیشد هیچگاه این مولود انقلاب پا به منصه ظهور نمیگذاشت.

امام روح الله در وصیت نامه سیاسی عبادی خود امر میفرماید نگذارید این انقلاب بدست نا اهلان بیافتد .

منطق حکم می کند که مولود انقلاب هم نباید در دست نا اهلان باشد.

آیا وقت آن نرسیده که مسئولین فعلی این دانشگاه از ریاست این دانشگاه گرفته تا هیات امنا در یک اقدام انقلابی ثابت کنند که این دانشگاه در دست نا اهلان نیست؟

متاسفانه در روز های اخیر حضور و دیدار یکی از اعضای هیات علمی واحد علوم و تحقیقات و معاون آموزشی واحد پردیس و ...  خانم فائزه هاشمی با اعضای فرقه بهائیت و گرفتن عکس یادگاری در زیر تمثال جندالشیطان و رهبر این جرثومه فساد موجب رنجش و آزردگی خاطر بیش از  یک میلیون و هفتصد هزار دانشجوی بزرگترین دانشگاه حضوری جهان و ملت انقلابی ایران اسلامی گردیده است.

دانشگاه آزاد اسلامی و واحد علوم و تحقیقات و واحد پردیس و ... به چه علت و دلیل محکمه پسندی به جای جذب و به کارگیری اساتید انقلابی و پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی،اذهان و افکار دانشجویان و تربیت نسل آینده کشور خود را به دست کسی می سپارد که افکار فرقه بهائیت و ...  راعیب نمی داند و علنا اظهار دوستی و مودت با آنها می نماید و چه بسا افکار پاک دانشجویان را نیز در دست بگیرد و با این فرقه های فساد آشنا کند و موجب ترویج این افکار باشد ، چه اینکه تا کنون از این اقدام خود عذر خواهی و اظهار ندامت نکرده است.

لذا درخواست می گردد نسبت به این گونه اقدامات شنیع و خارج از عرف این عضو هیات علمی واحد علوم و تحقیقات و معاون آموزشی واحد پردیس و ... خط بطلان کشیده و اقدام انقلابی صورت بگید و این فرددر دادگاه وجدان های بیدار و انقلابی مسئولین دانشگاه آزاد از هرگونه سمت و مسئولیت در این دانشگاه منع و اخراج گردد که این اقدام شما عزیزان موجبات شادی ارواح طیبه شهدا را در پی خواهد داشت.

لذا در صورت عدم اقدام مناسب و در خور و شان جایگاه بزرگترین دانشگاه حضوری جهان با این فرد، دانشجویان بسیجی بر اساس رسالت خود مراتب امر را از طریق مراجع ذیصلاح قانونی بالادستی ازجمله:

شورای عالی انقلاب فرهنگی
کمیسیون آموزش مجلس
قوه قضاییه
مراکز امینتی و اطلاعاتی مربوطه و...
پیگیری خواهند نمود و در صورت عدم پاسخ مناسب طبق بند میم وصیت نامه امام خمینی (ره) اقدام خواهند کرد.
 
والسلام علی من التبع الهدی
شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد تهران

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار